pools July 22, 2012 Report July 22, 2012 Hej Bosse!Det har regnat en del här i "norrland" också! Eller närmare bestämt i Västerbotten.Norrland är ju nästan halva Sverige! Kul att ni hade det bra uppe i Arjeplog. Dethade vi också. Vi önskar er också en god fortsättning på sommaren.Det var riktigt kul att träffa dej där uppe. Det är så jäkla kul att ha ett ansikte attrelatera till när man snackar på forumet. Jag vet vem du är, och du vet vem jag är.Tack än en gång för att ni kom!Hälsningar från mej och Barbro! Citera
NackaBosse July 23, 2012 Report July 23, 2012 Glömmer du bort hur jag ser ut, kan du alltid titta på min profil.Såg att du inte hade någon bild där, men den finns ju på andra ställen. Citera
bj0rne July 23, 2012 Report July 23, 2012 Jag stoppade i fällbara skinnstolar från en BMW från c:a år 2000 i min 66'a HT.(satt nåt emblem på bilen som påstod att det var en M3 men det såg inte ut som en sån, troligen nån klurig 18-årings stylingtrick ) Svetsade i fästen o golvet (avkapade 4kants profiler) som jag skruvade stolarna i.Sitter kanon i dom men dom är lite väl höga, kommer nära taket.Ska försöka ta nån bild o komplettera med.../Björn Citera
pools July 23, 2012 Report July 23, 2012 Bilder vore ju kanon, Björn! Jag är lite orolig över höjden jag också. Men jag ska geett bud på Recarostolarna som finns på Blocket. Passar dom inte, får jag väl försökasälja dom vidare jag också.Mvh.P-O Citera
Jonasm July 23, 2012 Report July 23, 2012 Har ett par lika danna som Janne J har i sin -70. Som du kan få låna och kolla om du blir nöjd. Citera
Anders Lindström July 23, 2012 Report July 23, 2012 Har ett par lika danna som Janne J har i sin -70. Som du kan få låna och kolla om du blir nöjd.om inte stolarna "blir borta" så behöver jag å min rygg dem.... PMa om dom senare finns kvar. Jag köar på min tur Citera
Jonasm July 23, 2012 Report July 23, 2012 Nu skulle P-O bara få prova dom och se om dom funkar för han. I höjd och så. Sen ska dom i min Musse I vinter Citera
Anders Lindström July 23, 2012 Report July 23, 2012 Nu skulle P-O bara få prova dom och se om dom funkar för han. I höjd och så. Sen ska dom i min Musse I vinterOk! Man måste ju försöka... Citera
Miximan July 24, 2012 Report July 24, 2012 Sitter bekvämt i Mazda 323f stolar! Omklädda i svart vinyl och propert monterade av förre ägaren. Citera
Anders Lindström July 24, 2012 Report July 24, 2012 Hittade dessa på BlocketJag skulle eg hellre ha vit botten å svart kant (som orginalstolarna)Firman http://www.ridetech.se/2st-sportstolar-interno/9718-1 ligger i Karlstad 4 mil från mig (hase jag inte en aaaning om) så jag får åka dit å kolla Citera
bj0rne July 24, 2012 Report July 24, 2012 Bilder vore ju kanon, Björn! Jag är lite orolig över höjden jag också. Men jag ska geett bud på Recarostolarna som finns på Blocket. Passar dom inte, får jag väl försökasälja dom vidare jag också.Mvh.P-OBilder, inte perfekta men ändå...I nerfällt läge och med nackstödet i botten så är det knappt 20 cm mellan nackstödet och taket.Men som sagt, man sitter ganska högt i dom, jag är c:a 185cm och har innertaket väldigt nära (kanske därför det växer dåligt med hår mitt på huvudet ) /Björn Citera
Recommended Posts