Gtttggg May 27, 2011 Report May 27, 2011 Studenten är nära nu. Är det nån/några som fått förfrågningar att köra till balen? Jag har fått det en gång tidigare. Citera
Daniel Linde May 27, 2011 Report May 27, 2011 Jo en fråga ang bal har dykt upp.Jag svarade ja, men sa att själv hade jag valt en större bil eller iaf en musse cab.Skulle höra av sig, inget mer har jag hört // Danne Citera
FastMagnus May 27, 2011 Report May 27, 2011 Blev en resa till Ulrciehamn igår för min del på en balkörning Citera
Magnus Widell May 27, 2011 Report May 27, 2011 Balkörning på Söndag från Herrljunga till Bjertorp slott. Grabben är helt såld skall bli kul att se hans date kliva in i baksätet med alla tyll och tyg. PS. Beställaren är 2,08Magnus Citera
pools June 2, 2011 Report June 2, 2011 Har kört till studentbalen i Umeå alla år sen jag köpte bilen. Utom förstaåret då jag var sjuk, och för tre år sen när jag fick plötsligt fel på bilen.I år trodde jag skulle bli utan körning, men i går kväll ringde en pappaoch frågade om jag kunde köra. Helt okända personer. Dom hade fåtttips om mej från en medlem i klubben.Nästa år är redan inbokad.Mvh.P-O Citera
Corvette June 3, 2011 Report June 3, 2011 hade körning i onsdags de vart så nöjda sådunka dunka i stereo och muller med läckert stripad Musse Citera
Lassemålare CMC 2071 June 4, 2011 Report June 4, 2011 Jag har också kört varenda år som jag har ägt Sally.Lika kul varje gång.MVH Lasse. Citera
mhdin June 11, 2011 Report June 11, 2011 Minsta dotra tog studenten. Körde henne med kamrater.Kumla o. Hallsberg runt.Litet foto från Kumla Torg. Citera
Recommended Posts