Dr Frelin May 29, 2011 Report May 29, 2011 Hejsan!Tänkte byta idler arm till en kullagrad på min 68:a med manuell styrning då min gamla bussning va helt kass. Som det ser ut så måste jag bort med röret som sitter på bulten på drag armen eller vad den kallas. Sitter dock som berget. Kan någon bekräfta att det ska gå att ta bort detta rör innan jag våldar bort det? Citera
mnilsson May 29, 2011 Report May 29, 2011 Det röret är väl resterna av den gamla bussningen? Du ser det nya röret sticka ut ur bussningen på din nya idler arm.//Mats Citera
Dr Frelin May 29, 2011 Author Report May 29, 2011 Tackar! Va precis det jag tänkte men ville bara få det bekräftat! Då tar jag till våld imorn! Ville inte göra något dumt då det stundar studentkörning... Citera
nafets May 29, 2011 Report May 29, 2011 Hejsan!Tänkte byta idler arm till en kullagrad på min 68:a med manuell styrning då min gamla bussning va helt kass. Som det ser ut så måste jag bort med röret som sitter på bulten på drag armen eller vad den kallas. Sitter dock som berget. Kan någon bekräfta att det ska gå att ta bort detta rör innan jag våldar bort det? kallas för hjälpstyrarm. Citera
Dr Frelin May 30, 2011 Author Report May 30, 2011 Tack nafets för info. och tack Dremel för att du finns! Nu sitter den nya på plats! Citera
Recommended Posts