FastMagnus June 13, 2011 Report June 13, 2011 Ska se om det är möjlight att plocka ur minst 400hkr ur en 4.6L 3v 06a.... Nya toppar nya kammar mm ska på bilder kommer inom kort............ Går det? Citera
Micke Wendel June 14, 2011 Report June 14, 2011 Borde gå! Funderade själv på vad som går att göra utan att byta block och utan att montera turbo lr stressfläkt. Intressant och jag kommer def. följa denna tråd. Kör hårt snabbe Magnus /M Citera
FastMagnus June 15, 2011 Author Report June 15, 2011 Blev inte så mycket bilder pga av att tempot blev högt. Så bilen är ihop igen och vi inväntar bara en ny tune.:) Citera
FastMagnus June 17, 2011 Author Report June 17, 2011 nya toppar; nya kammar; å ny tune. Vad tycker ni det är värt i arbete? Citera
BUSET June 18, 2011 Report June 18, 2011 mange,jag kommer upp så kastar du i detta i min bil oxå samma eftermiddag Citera
Micke Wendel June 18, 2011 Report June 18, 2011 nya toppar; nya kammar; å ny tune. Vad tycker ni det är värt i arbete? Hej Magnus, ser bra ut...Hur lång tid tog jobbet? Några andra uppgraderingar? Insug, CAI, delete plates, byte remskiva, långa headers, racekattar m.m ? /M Citera
FastMagnus June 20, 2011 Author Report June 20, 2011 mange,jag kommer upp så kastar du i detta i min bil oxå samma eftermiddag Vilken dag som helst från Augusti och framåt då jag är hemma igen från semestern:):):) Citera
FastMagnus June 20, 2011 Author Report June 20, 2011 Hej Magnus, ser bra ut...Hur lång tid tog jobbet? Några andra uppgraderingar? Insug, CAI, delete plates, byte remskiva, långa headers, racekattar m.m ? /MBilen har Steeda CAI, Pulley kit. Hi flow airbow, Throttelbody spacer, Ceramicas Headers. Citera
Recommended Posts