fast66 Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Hej alla, har under åren haft en del kontakter med olika MCA domare och snappat upp en del. Följande bild visar färgreceptet på från PPG på den "guldfärg" som MCA - Mustang Club of America - anser mest korrekt för 1965. Jag har fått den från Charles Turner och han är för närvarande National Head Judge 1965/66. Han är en av de mest kunniga jag känner till. Han dömer inte bara utan renoverar själv till Thoroghbread nivån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosewallius Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Hej Classe!Jag fick den av Charles för många år sedan och en professionell lackfirma lackade två stbottendelar till 1965, 289HP luftrenare åt mig. Blev jättebra och jag använder den ena till min 65:a Shelby.Mvh Bosse CMC 342 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted June 22, 2011 Author Report Share Posted June 22, 2011 Tjena Bosse!kul med en "verifikation" från en "riktig" bil. :-)Classe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts