Jump to content

Recommended Posts

Riktigt häftigt och proffsig funktion!

Fan va kul med Internet ibland! ;)

Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! ;)

Jag är gammal så smaken blir mer moderat

[ATTACH=CONFIG]16271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16269[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16270[/ATTACH]

Man har sätt så många "vanliga" mussar så man tittar ju knappt mera!

Däremot så finns det en musse här i Gävle som är gör ball. Grabber Blue.

Det ska stå ut så mycket det går!

Och nä äldre än absolut 20 är jag inte! :P

post-1-144839161775_thumb.jpg

Den blå där skriver jag under på!

Tycker det räcker med "överstylade bilar" som det vimlar av .....Visst dras blicken till dom och i nästa sekund tänker jag "Fan va pinsamt åka runt i den "Beyblade bilen"

nja håller inte med alls.

den gröna här ovan är inte överstylad bara för att den har en fräck färg och en kaxig vinge ;)

Gryyymt va olika smaken e, men tur e väl det. Speciellt då vi gillar mustangen som går att modda i oändlighet... Gillar din gröna snake Linde, skulle dock ha meckat mera med fälgarna - svarta eller samma spygröna färg som mussen... :D

Jag är så otroligt gammal att mustanger nyare än 1970 är helt ointressant oavsett färg modell eller options :) :)

Riktigt häftigt och proffsig funktion!

Fan va kul med Internet ibland! ;)

Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! ;)

Jag är gammal så smaken blir mer moderat

[ATTACH=CONFIG]16271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16269[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16270[/ATTACH]

• 3 weeks later...