Micke Wendel Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Riktigt kul.Täcker upp det mesta: V6, GT, Boss302 och GT500Dock bara utsidan...Här nedan mitt första försök,Länken till bygg din mustang här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
revben Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Svårt att bestämma sig men denna är jag rätt nöjd med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Helt nöjd med denna orm!Vill ha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Riktigt häftigt och proffsig funktion!Fan va kul med Internet ibland! Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! Jag är gammal så smaken blir mer moderat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Riktigt häftigt och proffsig funktion!Fan va kul med Internet ibland! Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! Jag är gammal så smaken blir mer moderat[ATTACH=CONFIG]16271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16269[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16270[/ATTACH]Man har sätt så många "vanliga" mussar så man tittar ju knappt mera!Däremot så finns det en musse här i Gävle som är gör ball. Grabber Blue.Det ska stå ut så mycket det går!Och nä äldre än absolut 20 är jag inte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Den blå där skriver jag under på! Tycker det räcker med "överstylade bilar" som det vimlar av .....Visst dras blicken till dom och i nästa sekund tänker jag "Fan va pinsamt åka runt i den "Beyblade bilen" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Den blå där skriver jag under på! Tycker det räcker med "överstylade bilar" som det vimlar av .....Visst dras blicken till dom och i nästa sekund tänker jag "Fan va pinsamt åka runt i den "Beyblade bilen"nja håller inte med alls.den gröna här ovan är inte överstylad bara för att den har en fräck färg och en kaxig vinge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Jag tittade igen trots vilt motstånd från min hjärna och det var den inte.Mest färgen jag reagera emot. Hitta ingen "må illa gubbe" bland smilisarna...Skulle behöva den nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke Wendel Posted September 23, 2011 Author Report Share Posted September 23, 2011 Gryyymt va olika smaken e, men tur e väl det. Speciellt då vi gillar mustangen som går att modda i oändlighet... Gillar din gröna snake Linde, skulle dock ha meckat mera med fälgarna - svarta eller samma spygröna färg som mussen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Så här fick jag till det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lope Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 och så mitt lilla bidrag....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lope Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Detta var ju skitkul........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 :pAtt det kan va så kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 go for it linde...skitsnygg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smen Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Jag är så otroligt gammal att mustanger nyare än 1970 är helt ointressant oavsett färg modell eller options :)Riktigt häftigt och proffsig funktion!Fan va kul med Internet ibland! Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! Jag är gammal så smaken blir mer moderat[ATTACH=CONFIG]16271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16269[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16270[/ATTACH] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAL Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 Jämngammal med Mustangen. Tänkte det var bäst att nämna det innan jag satte bägge tummarna i vädret för din gröna Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Ja jäkla kul Kommer dock aldrig gilla baken på dessa nya. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Eric Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Föredrar lite mer diskret styling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts