Lars Oscarsson cmc383 December 6, 2011 Report December 6, 2011 Hej.Tips emotages på vilken typ och var hittar jag bultartill främre bladfjäderfäste, har någon typ och mått.Jag var jag har hittat tidigare, tips gör det smidigare,jag har fått göra uppehåll i mekandet då menisken (Knä) sagt upp sig, det är jäkligt svårt att kommaner på golvet i garaget.lättaste sättet är att falla omkull, men man skall uppoxså. Citera
JanneJ December 6, 2011 Report December 6, 2011 Standardsvaret blir VP-Autoparts:http://www.websitefolder.net/vpautoparts2/art-1.asp?id=954&iPageID=40 Citera
ThomasFB December 7, 2011 Report December 7, 2011 Se till att du får halvtums UNF (i nödfall UNC), och Grade 8 här. Citera
bosewallius December 13, 2011 Report December 13, 2011 Lasse, AMK säljer bultar av original typ. Jag köpte de speciella bultarna till min 65a från dem. Precis som original, utseendemässigt och hårdhet. Mvh Bosse CMC 342 Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 13, 2011 Author Report December 13, 2011 Tack Bosse och ni andra, jag har inhandlat bultar, nu är det bara resten kvar,dom gamla skall väck och dom nya ska dit:( Citera
Recommended Posts