January 8, 201213 yr comment_110983 Hej alla ! Vad finns det för fördelar med elektronisk tändning ! jämnare tomgång , lägre bensinförbrukning ?Mvh Kling
January 9, 201213 yr comment_110994 Hej alla ! Vad finns det för fördelar med elektronisk tändning ! jämnare tomgång , lägre bensinförbrukning ?Mvh KlingFinns ingen fördel alls om du väljer Pertronix! Bara skit. Fråga inte varför jag vet.Välj nåt annat system istället.Mvh.P-O
January 9, 201213 yr comment_110996 Har kört med pertronix i över 15 år på tre bilar helt utan några som helst problem.Har dock sett att några har haft problem.Vet inte om det beror på den mänskliga faktorn,eller om kvaliten har blivit sämre.(Kina)Tänker dock fortsätta montera pertronix till dess att/om jag själv får ev problem.Till dess tänker jag rekomendera det.// John
January 9, 201213 yr comment_110998 Håller med Pools, gick skitbra i början men sen var det kört.Verkar vara fifty-fifty , funkar det så går det kanon annars ja...
January 11, 201213 yr comment_111011 Vad finns det för andra system att rekomendera? Är dom lätta att montera? vad krävs till monteringen m.m