Jump to content

Om man gillar bilar och foto...


Klingan75

Recommended Posts

Vilka fantastiskt fina bilder! Och roligt att se, speciellt dom gamla F1-bilderna.

Vilket inspirerar mej att spela upp ett F1-lopp just nu. Vilket ska vi då ta...??

Ja kanske det senaste från Jubbi Dubbi, Abbu Dabbi eller va f-n det nu heter,

där åtminstone en McLaren vann.:D

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Trevliga bilder!

Det enda som störde var en Ford Fikus, den hör inte hemma i sammanhanget.

Mustangen verkar vara en riktig brudmagnet att döma av bilderna;)

Sedan är jag svag för Defender, det vore kaxigt att ha en sådan som firmabil, opraktiskt och dyrt - javisst, men fräckt!

Link to comment
Share on other sites

Var en hel del från Bayern som borde tilltala...

Uppskattar nog mycket annat också :P.

Det här är den bästa motorfotografi jag sett på ett bra tag, t.om. tjejerna har kläderna PÅ.

Dessutom visar bilderna att man också i Europa kunde/kan tillverka fina ekipage och kommande klassiker.

Angående fordon från Bayern, gläder det att M635/635 CSI och E30 M3 förefaller ha uppnått status som youngtimer-klassiker, och platsar i bildkavalkader som denna. Har dessutom länge gått het på 911 Carrera, och det här gör ju inte saken bättre alls....

En dam / herre med på bild ibland, är inte heller helt fel, så länge det är smakfullt och tillför bilden något.

Fastän jag inte har mycket till övers för konstsnobberi och evenemang jag inte förstår mej på, besöker jag mer än gärna en utställning med högklassig fotografi.

Fotografi uppskattas och gillas skarpt av undertecknad....Oberoende av märkes- eller andra preferenser.

Außergewöhnlich!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...