COCS Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Ursäkta flera frågor senaste tiden, men jag hoppas andra också tycker det är intressant.I 1967 Ford tillbehörslista anges 2 saker jag undrar vad det är:1) Lower back panel grille19:48 USD2) Two-tone paint (lower back grille)12:95 USDNågon som kan förklara eller har en bild att länka till?HÄR STÅR DET PÅ HÖ. SIDA NÄSTAN LÄNGST NER:http://www.mustangspecs.com/years/67.shtmlMvh Christian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gustaf Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Det är väl den där aluminiumpanelen som ska sitta baktill under bakluckan ner till "sandplåten" hela vägen mellan skärmhörnen. 2-färgad var nog när den var svart med räfflorna i aluminiumfärg eller tvärtom. Jag har bara sett den på Fastback, men det passar ju på alla 3 modellerna. Ganska fränt och ganska ovanligt tillbehör.Mvh Gustaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COCS Posted March 17, 2012 Author Report Share Posted March 17, 2012 Aha, då förstår jag, tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Till Salu :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gustaf Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Ha,ha ! Vad kan detta kosta då ?Mvh Gustaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COCS Posted March 18, 2012 Author Report Share Posted March 18, 2012 CMC-49Passar den en Cab -67 så är jag kanske intresserad av att köpa den. Det ser ut som den är beg. och då undrar jag om den skall blästras etc. eller om det räcker att lacka den? Är den skadad? Pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts