Stoneface March 22, 2012 Report March 22, 2012 Hej, hur ser jag vilken storlek jag har på min förgasare, det är en Holly, men jag hittar ingen ID-märkning, någon som kan tipsa var den sitter?Nästa fråga, när jag startade den efter vintern läckte den soppa överallt(känndes det som) stängde av torkade rent innan jag startade igen, men då läckte det inte, är detta "normalt"? Eller skall man packa om den, var brukar dom läcka, några svaga punkter?/Jonas Citera
JanneJ March 22, 2012 Report March 22, 2012 På chokehornet brukar det sitta en beteckning t.ex: 1850-2, sedan är det bara att gå in på holley.com och söka.Mellan flottörhusen och spjällhuset sitter det papperspackningar som kan torka, har det en gång börjat söla känns det lika bra att sätta dit nya, finns på hansenracing. Citera
Stoneface March 22, 2012 Author Report March 22, 2012 Stort tack, skall gå ut och kolla på en gång. Känns inte bra med rinnade bensin under huven.Förresten, grymt snygg bil du har. Citera
Recommended Posts