bloota April 3, 2012 Report April 3, 2012 Min bältespåminnare har sporadiskt varnat när jag kört utan bälte men har nu slutat med det, någon som har erfarenhet vad galet?Mvh Citera
Gtttggg April 3, 2012 Report April 3, 2012 Har du börjat att använda bältet kanske? Kör inte obältat. Citera
bloota April 3, 2012 Author Report April 3, 2012 Använder alltid det men ska besiktiga på Torsdag å e väl lite nojjad för ett nedslag på detta. Citera
mike85 April 3, 2012 Report April 3, 2012 Om du har bältet på varnar de givetvis inte. Menar du att de varnade med bälte på? Varnar de med både ljud och indikering i panelen, eller bara något av dom? Citera
bloota April 4, 2012 Author Report April 4, 2012 Det har hoppat igång igen... jag älskar bilen men elen verkar vara en smula känslig över lag Citera
Gtttggg April 4, 2012 Report April 4, 2012 Det har hoppat igång igen... jag älskar bilen men elen verkar vara en smula känslig över lag Är Sverige-konverteringen korrekt utförd på bilen? Är den inte det, händer det att vissa funktioner i bilen får fnatt. Mestadels farthållaren. Citera
mike85 April 4, 2012 Report April 4, 2012 Vadå känslig? den är känslig om man gör något som är fel annars ska de inte vara några problem. Hade jag varit dig hade jag lämnat in bilen för att gå igenom den i de stora hela, små problem kan bli stora problem. Citera
Ronis April 16, 2012 Report April 16, 2012 Hej !Vet inte om du redan löst problemet, men det skulle kunna vara högerstolen som spökar, iaf omdet bara larmar när du åker själv i bilen. Om du har kvar problemet - prova att koppla fast högerbälte när det börjar larma.Tystnar det då, så är det nog som Magnus skriver ovan, kontakterna under stolen.mvh/ Ronis Citera
Recommended Posts