ahlinarN May 20, 2012 Report May 20, 2012 Hej! Jag har varit medlem ett tag men inte kommit mig för att lägga upp en presentation förns nu. Men jag heter Viktor, är 18 år och och har en 70a Mustang Coupe som jag precis fått igång. Jag är nog ganska lyckligt lottad eftersom det är min första bil Det är lite att göra med den men det är väl kanske så det ska vara Jag är ganska okunnig när det gäller bilar och motorer men är ute efter att lära mig så mycket jag bara kan och hoppas på att kunna göra det här! MVH Viktor Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 20, 2012 Report May 20, 2012 Hej och Välkommen:cool:.Fin Mustang du skaffat, jag tycker givetviss att det är den bästaårsmodellen eftersom att jag har en sådan själv;). Citera
ahlinarN May 20, 2012 Author Report May 20, 2012 Hej och Välkommen:cool:.Fin Mustang du skaffat, jag tycker givetviss att det är den bästaårsmodellen eftersom att jag har en sådan själv;).Tack så mycket! Jo dom är fina, men jag är inte helt nöjd med färgen ;P men det är nog nått att åtgärda i framtiden =) Citera
NackaBosse May 22, 2012 Report May 22, 2012 En Mustang, som förstabil, jo jag tackar!Det var bara nåt man kunde drömma om när jag var tonåring. Ja, det var länge sen..........Välkommen i gänget! Citera
CMC-49 May 22, 2012 Report May 22, 2012 18år o första bilen en musse vicken lycka. en annan fick nöja sig med ford tanus 17M 2000s Citera
ahlinarN May 22, 2012 Author Report May 22, 2012 Tack =) Ja, synd att jag inte har nått körkort än bara Citera
Gtttggg May 23, 2012 Report May 23, 2012 Tack =) Ja, synd att jag inte har nått körkort än bara Håll ut. Körkortet får du snart beroende på hur långt du har kommit med lektionerna. Jag hade också min första bil före körkortet så du är inte ensam om sitsen. Citera
ahlinarN May 24, 2012 Author Report May 24, 2012 Håll ut. Körkortet får du snart beroende på hur långt du har kommit med lektionerna. Jag hade också min första bil före körkortet så du är inte ensam om sitsen.Jo jag har bokat uppkörning och teoriprov nu i mitten på juni så jag hoppas att det inte skiter sig bara =P Citera
Gtttggg May 24, 2012 Report May 24, 2012 Jo jag har bokat uppkörning och teoriprov nu i mitten på juni så jag hoppas att det inte skiter sig bara =PNej då, det skiter sig inte. Koncentrera dig helhjärtat på provet och uppkörningen så fixar det sig. Låt inget annat i omgivningen inkl snygga brudar störa dig. Håll dig cool och få inte panik om det krisar sig. Citera
ahlinarN May 24, 2012 Author Report May 24, 2012 Nej då, det skiter sig inte. Koncentrera dig helhjärtat på provet och uppkörningen så fixar det sig. Låt inget annat i omgivningen inkl snygga brudar störa dig. Håll dig cool och få inte panik om det krisar sig.Ska köra på det och hoppas på att personen jag kör upp med är på bra humör Citera
Gtttggg May 28, 2012 Report May 28, 2012 Ska köra på det och hoppas på att personen jag kör upp med är på bra humör Så ska det låta. Citera
Recommended Posts