mhdin July 18, 2012 Report July 18, 2012 Hamburgare med räksallad o. mycket bilar var det.Hoppas nån slänger upp några bilder. Citera
Göran K CMC 1060 July 18, 2012 Report July 18, 2012 Tog bara en bild i kväll.vi hade tur med vädret, när vi svängde in hemma kom åskskuren, så vi fick bara några stänk. Citera
Lars Oscarsson cmc383 July 18, 2012 Report July 18, 2012 Hej.Slänger ut några bilder då ra, bilder är från 4-11-18 juli onsdagsträffar(veckoträffar. som ni ser så är det, inte bara Mustanger Citera
Artur July 25, 2012 Report July 25, 2012 Idag när jag till slut bestämde mig att åka in till onsdagsträffen så fastnar man först i trafiken (inte så konstigt när halva stan är uppgrävd) och sen började bilen bli väldigt varm vid Trångsund.Jahop, nu blir det en ny kylare! Citera
NackaBosse July 25, 2012 Report July 25, 2012 Varför tog du inte vägen över Huddinge och Lissma, måste vara närmare än att åka genom stan om du nu kom från Kungens Kurva vill säga. Citera
NackaBosse July 25, 2012 Report July 25, 2012 Här kommer lite bilder från kvällens träff med cruising till Oxhagen Citera
mhdin July 25, 2012 Report July 25, 2012 Idag när jag till slut bestämde mig att åka in till onsdagsträffen så fastnar man först i trafiken (inte så konstigt när halva stan är uppgrävd) och sen började bilen bli väldigt varm vid Trångsund.Jahop, nu blir det en ny kylare!Jag har flera kylare en tvåradig o. en treradig, skicka ett pm. om du är intresserad. Citera
Artur July 26, 2012 Report July 26, 2012 Varför tog du inte vägen över Huddinge och Lissma, måste vara närmare än att åka genom stan om du nu kom från Kungens Kurva vill säga.Det hade inte varit några problem från KK men nu åkte jag från jobbet i Vällingby.Jag slutar 18 så det är inte mycket tid över. Citera
Recommended Posts