Jump to content

bilder1966 cab


turbo57

Recommended Posts

Vilken fantastisk energi du har! Helt otroligt. Det är fantastiskt roligt att följa

denna tråd. Ser fram emot varje inlägg. Kul också att du dokumenterar det

hela tiden. Det kommer du att ha mycket glädje av i framtiden också, då du

har glömt hur du fixade en viss detalj.

Fortsätt det goda jobbet! Och gott nytt år på dej!

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

[ATTACH=CONFIG]23386[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]23392[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]23391[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]23389[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]23388[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]23390[/ATTACH]

Tänk om nån tidigare ägare hade skaffat vinklade smörjnipplar istället(suck).Nu är underredsmassan helt borttagen på karossens undersida, främre hjulhusen kvar att rensa.

Leif, snart färdigrensat och färdigsvetsat! Ljuset i tunneln är INTE tåget utan en färdig superrenoverad pärla! Starkt och idoget jobbat :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tack Anders, jag är nog lite skadad men har inget emot att laga rost, just känslan när det gamla skadade är borta och man fått dit ny plåt är skön, nu är det mest justeringar av det gjorda plåtarbetet kvar

Link to comment
Share on other sites

På sätt och vis Micke men jag hade räknat med att få en del andra saker gjorda och deras jobb blir jättebra, men thats life, det blir en hel del skitiga timmar men det får väl gå (blev bara jävli... besviken)

Link to comment
Share on other sites

På sätt och vis Micke men jag hade räknat med att få en del andra saker gjorda och deras jobb blir jättebra, men thats life, det blir en hel del skitiga timmar men det får väl gå (blev bara jävli... besviken)

Sh*t happens... Med din energi Leif så löser du det minst lika bra å sen hinner du jobba ikapp din planering driven av ren frustration ..... Jättekul att följa ditt projekt i ups and downs :thumbup: . Inte för att downs e roliga men... som Robert Gustavsson sa när han spelade Molkomsbo... - Efter regnet kommer solsken! (fast med grym Värmlndsdialekt)

Link to comment
Share on other sites

post-6663-144839245955_thumb.jpgSnacka om sk-tjobb först slipning sen blästring där det inte gick att komma åt med maskiner , när dimman har lättat går det att se washprimern. Det roligaste med det här var nog när jag kom in från garaget och frugan trodde hon fått en mörkhyad man:)

post-6663-144839245925_thumb.jpg

post-6663-144839245928_thumb.jpg

post-6663-144839245937_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...