bensto Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Hej, jag har haft en dröm under måååånga år och det var att få äga en amerikanare, med en mullrande V8:a. Nu är det förverkligat. Förra året importerade jag en Mustang 1970 års modell från det stora landet i väster. Bilen var i ett mycket bra skick, men motorn var dålig . I maj i år lämnade jag in den för totalrenovering och trimning av motorn. Den är snart klar för leverans . Renoveringen och trimningen utförs av Kent Larsson på Amerikanska Motorimporten i Arlöv. Min första uppvisning av bilen blir i Ronneby den 30/6 på Nostalgia festivalen. Det kommer nog att gå en hel del bensin detta första året innan jag har "kört" av mig . Vi ses // Mvh Benny cmc3697 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 (edited) Hej o. välkommen Benny, ser bra ut. Edited June 18, 2012 by mhdin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lindström Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 70:a cab, det är mums det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts