Benny83 June 26, 2012 Report June 26, 2012 HejÄr på jakt efter en Mustang Cobra 2003-2004 coupe. Tyvärr finns det inte så många till salu i sverige, så jag har börjat leta i usa.Är det någon har som vet om det är något speciellt man ska tänka på vid köp av en cobra..Alla tips är mycket välkomna...Mvh Benny Citera
Norwall June 27, 2012 Report June 27, 2012 www.performancemotorsofhanover.comTrevlig kille, kan mycket om prestandamustanger. Hade flera mycket trevliga Cobror när jag åkte förbi hans lilla affär. Han hjälper gärna till med att skicka över en till dig. Dessutom tror jag att du kan lita skicket på hans bilar.Lycka till!!MVH Andreas Citera
LS June 28, 2012 Report June 28, 2012 Hej BennyFinns väl egentligen inget speciellt man bör tänka på förutom det vanliga som på vilken bil som helst.Det ända jag kan komma på är att på 03-orna hade man lite problem med kylningen på ena toppen men som rättade till sig på 04-orna.Men jag tror det finns bot för det genom att installera ett Evenflowkit.För övrigt så äger jag en Cobra -04 Orange Competition.Dessa Cobror tål ordentligt med "stryk" och med enormt mycket körupplevelse, riktiga monster!Det du bör tänka på när du importerar är att checka av med ett försäkringsbolag så du kan få en garageförsäkring om du t.ex. får hem en bil under höst/vinter. Jag fick nobben eftersom bilen måste vara reggad först.P.s Lycka tillLS Citera
Benny83 June 30, 2012 Author Report June 30, 2012 Tack andreasSka titta på hans sida och ev skicka ett mail till han..mvh benny Citera
Benny83 June 30, 2012 Author Report June 30, 2012 Hej LSJag tackar för alla test och info om dessa bilar.. Ska läsa på mer om vad man ska tänka på vid import av bil..Skönt att höra att du är nöjd med din cobra..mvh benny Citera
Peter_G July 4, 2012 Report July 4, 2012 Hej Bennyfina exemplar börjar bli dyra i USA.... det är en fantastisk bil så hittar du ett bra exemplar till för dig "rätt pris" så köp! Tar du hem en från USA försök få den enkelt modifierad innan du skickar hit den:) lite bättre väghållning och en lättare motoruppdatering och du har en mycket trevlig bil!/Peter Citera
wernerson July 26, 2012 Report July 26, 2012 Jag har en Sonic blue 03a till salu Vid intresse slå ett mail till niclas.wernerson@gmail.comNiclas Citera
wernerson July 26, 2012 Report July 26, 2012 kan även rekommendera 2 sidor jag sitter ofta vid och läser om cobror,http://www.svtperformance.com/forums/terminator-81/ochhttp://www.modularfords.com/f17/Väldigt många duktiga killar där att fråga om allt tänktbartNiclas Citera
Teddan90 June 13, 2013 Report June 13, 2013 Ligger en 95a Cobra ute på blocket om inte annat.http://www.blocket.se/goteborg/Ford_Mustang_SVT_Cobra_46280853.htm Citera
freddan302 June 16, 2013 Report June 16, 2013 Tyvärr har den inte en skruv gemensamt med en 03-04 cobra... Citera
Recommended Posts