Jump to content

Värde på Mustang -66 V8 3-vxl manuell låda & svänghjulskåpa ???


Recommended Posts

Hej

Jag skall kanske ta emot nedanst. grejer i en affär och därför vill jag veta...

Kan ngn ge mig en hint om vad värdet är på en 3-vxl manuell låda & svänghjulskåpa som kommer från en Mustang -66 V8 289 (A-kod). Lådan funkar bra och inget är skadat.

Jag antar det är svårt att säga exakt, men är det typ 3000 kr eller runt 15000 kr – jag har dessvärre ingen aning om det.

Tack & mvh Christian

Link to comment
Share on other sites

Jaha, tack :-)

Jag bryr mig egentligen inte om det särskilt mkt. Är det ngn som vill ha det 'gratis', så kan den som behöver det sätta in 500 kr på ett konto till Volvo's U-hjälp och sedan hämta det...

Hämtning isåfall mitten av Augusti i Göteborg. Låt mig veta, annars hamnar det på skroten.

Är det flera som är intresserade, så kan ni maila ett bud (och pengarna går till ovan nämnda).

Mvh Christian

PS. Och nu kan ju Moderator flytta detta till säljes (om han vill), eftersom det utvecklat sig till detta :-)

Link to comment
Share on other sites

Jaha, tack :-)

Jag bryr mig egentligen inte om det särskilt mkt. Är det ngn som vill ha det 'gratis', så kan den som behöver det sätta in 500 kr på ett konto till Volvo's U-hjälp och sedan hämta det...

Hämtning isåfall mitten av Augusti i Göteborg. Låt mig veta, annars hamnar det på skroten.

Är det flera som är intresserade, så kan ni maila ett bud (och pengarna går till ovan nämnda).

Mvh Christian

PS. Och nu kan ju Moderator flytta detta till säljes (om han vill), eftersom det utvecklat sig till detta :-)

Lägg in en annons vetja!

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...