Jump to content

Innertak


laxkungen

Recommended Posts

bra om det är så slätt som möjligt innan - satte in ett tak i min fb för 20 år sedan och vecken efter att ha legat i sin förpackning går i princip att skönja nu. Det var iofs ett tak från "Colamco" - tidig lev av klädslar och tak, så de som finns nu kanske är mjukare och mer följsamma.

Lägg ut det i solen ettpar timmar innan monteringen...

/Classe

Link to comment
Share on other sites

Har börjat med innertaket och har en liten fundering om jag först skall spänna i fram och bakkant innan jag spänner isidorna eller börja framme för att sakta göra klart sidorna för att sedan till slut komma och spänna i bakkant?

Link to comment
Share on other sites

Provar att lägga in ett par scannade nstuktioner - de är tagna från "Mustang interior restoration guide" som innehåller info om hur man renoverar hela inredningen.

Vad gäller innertaket så börjar man att märka upp mitten vid fram och bakruta ch spänna i längsled. H spray- eller vanligt kontaktlim och många klädnypor till hands.

/Classe

post-507-144839214495_thumb.jpg

post-507-144839214521_thumb.jpg

post-507-144839214612_thumb.jpg

post-507-144839214651_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Provar att lägga in ett par scannade nstuktioner - de är tagna från "Mustang interior restoration guide" som innehåller info om hur man renoverar hela inredningen.

Vad gäller innertaket så börjar man att märka upp mitten vid fram och bakruta ch spänna i längsled. H spray- eller vanligt kontaktlim och många klädnypor till hands.

/Classe

Tack för tipset!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...