sniffer June 20, 2004 Report June 20, 2004 Tycker det ser lite osnyggt ut när det småryker lite ur vänstra (framifrån sett) ventilkopslocket. Så tänkte sätta slang på det med, men va får jag tag i ett sådan lock som det andra med nippel på och så?Kan man köpa ett sådan fint kråmat än idag eller måste man köpa begangnat? Eller ingen som har något sådant över och sälja inärheten? Citera
Ante June 21, 2004 Report June 21, 2004 Jag köpte mitt på norrlands custom ö-vik kromat och ser bra ut!Det är alltså ett lock med en pip på så man kan sätta fast en slang!MvhHt-66 Citera
sniffer June 21, 2004 Author Report June 21, 2004 Hmm. Det va en bit Har dom någon sidan så man kan beställa? Eller någon som vet något närmare? Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 21, 2004 Report June 21, 2004 Hej.kolla med din närmaste Mekonomen butik, dom kanskeär återförsäljare åt Hansen Racing. Där kan du då skaffa Hansen katalogen sen är det pengarnasom avgör hur mycket man kan köpa. :wink: Citera
ht67 cmc 1502 June 21, 2004 Report June 21, 2004 Norrlands Custom skickar ju grejerna. Närmare kan det väl inte bli? :wink:Bara att ringa 0660-82810. Citera
Recommended Posts