mike_musse 66 September 5, 2012 Report September 5, 2012 växlar jag snabbt ner från fyran till trean skrapar det - vad beror det på? tror det är originallådan. kan också vibrera en del när man kommer upp på 4000-4500 varv kan det bero på lådan? tacksam för svar // Mike Citera
mike_musse 66 September 5, 2012 Author Report September 5, 2012 jag hittade nummer på v-lådan, första (Q1), (WGDIV) om det säger något om vad det är för växellåda?Mvh// Mike Citera
JohnRB September 5, 2012 Report September 5, 2012 Ska finns en liten plåtbricka med lite bokstaver og siffer. Sen går du hit; http://www.davidkeetoploaders.com/idchart1.htmMvhJohnb Citera
bosewallius September 6, 2012 Report September 6, 2012 Mike,Du har en Borg/Warner låda (WGDIV står för Warner Gear Division) och förmodligen är synkringarnaslitna. Denna låda är inte den bästa om man jämför med en TopLoader. Har själv en aluminium B/Wi min 65 Shelby och en Top Loader i min 67 Shelby. Top Loadern helt överlägsen. Det skall finnas ytterliggare märkningar ingjutna i din låda, t.ex. T10H1 på huset om den är av gjutjärn ellerT10 M1 om den är av aluminium samt T10 H7 respective T10M7 på struten.Mvh Bosse CMC 342 Citera
mike_musse 66 September 7, 2012 Author Report September 7, 2012 Tack så jätte mycket för ett snabbt svar! Mvh Mike Citera
Recommended Posts