Mr Hurst Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Är det någon där ute som kan ge ett tips?Hade av instrument panelen när jag skulle sätta på kilometer skala.Då såg jag att där var nya led dioder och nyare ledningsbana på baksidan.Tog loss dioderna och gned spröten med kontakt spray på en tops. Trodde detta skulle göra susen, men lika svagt ljus ändå.. Vad mer kan jag prova? Tacksam för svar.Årsmodell 1973. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Du kan prova o. skriva årsmodell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Hurst Posted September 25, 2012 Author Report Share Posted September 25, 2012 Det underlättar ju!! 1973 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Starkare lampor?http://www.mustangmonthly.com/techarticles/mump_0903_mustang_led_instrument_panel_install/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Hurst Posted September 26, 2012 Author Report Share Posted September 26, 2012 Tack för svaret och länken. Det är sådana led dioder redan. Ser inte likadana ut på 73an, mina är bara en diod med två spröt som ledare. Kan även säga att vissa lyser skarp och vissa mindre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Tack för svaret och länken. Det är sådana led dioder redan. Ser inte likadana ut på 73an, mina är bara en diod med två spröt som ledare. Kan även säga att vissa lyser skarp och vissa mindre.Hej Mr Hurst!Ser dom ut ungefär såhär?Kolla på denna site! http://npd.dirxion.com/WebProject.asp?BookCode=mtg12flx&from=2#Mvh.P-O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts