Ashley Helena Terese October 21, 2012 Report October 21, 2012 HejHar kolsvarta rutor i bilen o ser knappt bak.Nån som kopplat in back kamera till bilen o har en bra ide var det går o sätta den utan det blir fult samt borra hål i karossen?Har en Pioneer stereo färdig med display så det är bara o koppla in till kontakten för backväxeln (manuel låda)Reläkoppla för o inte ta ström från backljusen o få problem med styrboxen. Citera
Tommy persson October 22, 2012 Report October 22, 2012 Kolla bland husbilstillbehör. Jag har monterat några på mina husbilar jag haft. Finns en variant som du skruvar vid nummerplåten och knapt syns Citera
Daniel Linde October 22, 2012 Report October 22, 2012 Den här fyller sin uppgift: http://www.ebay.com/itm/New-Waterproof-E322-Car-Back-Up-Rear-View-Day-Night-Camera-NTSC-628X582-Pixel-/130722127385?forcev4exp=true&forceRpt=trueEna kabeln på jord, den andra på en som ger ström när backen ligger i.Osäker på hur det är på Mustangerna om det är digitalt. Då kan du behöva en sådan här, och den är lite dyrare: http://www.pac-audio.com/productDetails.aspx?ProductId=280Men kolla om du hittar nån källa som fungerar med backen.//D Citera
Peter61 October 22, 2012 Report October 22, 2012 Nyckelhålet i fusktanklocket är ett annat bra ställe. Ta bort låskolven å montera i det hålet. Citera
Gtttggg October 22, 2012 Report October 22, 2012 HejHar kolsvarta rutor i bilen o ser knappt bak.Nån som kopplat in back kamera till bilen o har en bra ide var det går o sätta den utan det blir fult samt borra hål i karossen?Har en Pioneer stereo färdig med display så det är bara o koppla in till kontakten för backväxeln (manuel låda)Reläkoppla för o inte ta ström från backljusen o få problem med styrboxen.Det finns ett annat sätt: lär dig att backa genom att enbart kika på ytterspeglarna som lastbilsförarna gör. Jag tittar inte ut genom bakrutan när jag backar sen en längre tid tillbaka. Citera
Ashley Helena Terese October 22, 2012 Author Report October 22, 2012 Det finns ett annat sätt: lär dig att backa genom att enbart kika på ytterspeglarna som lastbilsförarna gör. Jag tittar inte ut genom bakrutan när jag backar sen en längre tid tillbaka. Den var BRA Robban. Jag har ABECE-körkort så backa kan jag alldeles utmärkt . Kört tung lastbil med tungt släp ett antal år i Marinens tjänst.Mest för det är ROLIGT, Har en backkamera redan men tackar för tipsen. den e stor som ett chokladägg som de barn får i påskägg.Inkoppling no problemas, Elektronikingenjör i Marinen och arbetar med Tröghetsnavigeringssytem, elektroniska navigationssystem och självklart jobbat praktiskt ombord ipå Flottans Fartyg i över 20år. TIPSET OM fusktanklocket var en väldans bra ide. Kollar upp det Hunnit med en del i livet DVS en riktig gammal Kärring Citera
Enator October 23, 2012 Report October 23, 2012 En till http://www.americanmuscle.com/backup-camera.html Citera
Enator October 23, 2012 Report October 23, 2012 Och för dem som har EP http://www.corral.net/index.php/tech/electronics/181-lockpick Citera
Backman cmc 1152 October 23, 2012 Report October 23, 2012 Så här lade jag den på min-72 delvis gömd. Kanske svårare på en ny bil att gömma den under nånstans. Jag är mycket nöjd med bilden och den underlättar mycket vid backning, då sikten bakåt är obefintlig i Mach-1 anKöpte på Pixmania för en struntsumma. Citera
PeterF October 23, 2012 Report October 23, 2012 Den var BRA Robban. Jag har ABECE-körkort så backa kan jag alldeles utmärkt . Kört tung lastbil med tungt släp ett antal år i Marinens tjänst.Mest för det är ROLIGT, Har en backkamera redan men tackar för tipsen. den e stor som ett chokladägg som de barn får i påskägg.Inkoppling no problemas, Elektronikingenjör i Marinen och arbetar med Tröghetsnavigeringssytem, elektroniska navigationssystem och självklart jobbat praktiskt ombord ipå Flottans Fartyg i över 20år. TIPSET OM fusktanklocket var en väldans bra ide. Kollar upp det Hunnit med en del i livet DVS en riktig gammal Kärring .... gott mos. En kärring med skinn på näsan OCH me erfarenhet. Citera
PeterF October 27, 2012 Report October 27, 2012 Betyder typ pok eller?mooohaaaa..Bolibompa är slut. Gå och lägg dig. Citera
Recommended Posts