cmc1102 April 23, 2003 Report April 23, 2003 Hörde att det ska finnas en gummilist som sitter i underkant på dörren som tar bort landsvägsljud,utöver själva dörrgummilisten..men vart ska den sitta ..? Citera
THOMAS April 24, 2003 Report April 24, 2003 DEN SITTER SKRUVAD I UNDERKANT PÅ DÖRREN. SÅ DU MÅSTE BORRA HÅL I DÖRRBOTTEN.MYCKET BRA FÖR ROSTANGREPP.SATTE EJ DIT MINA EFTER RENOVERINGEN.DOM SLITER DESSUTOM GANSKA BRA PÅ LACKERINGEN PÅ TRÖSKEL / INSTEG. Citera
cmc1102 April 24, 2003 Author Report April 24, 2003 Var till glasmästar´n idag ,han hade ett jättebra lim till mina nya gummilister,,visst satt det bra i 10 min ungefär,sen rasade alltihop av,,,kul det var o ta bort gummilim i tre timmar sen,,,men kontaktlim måste väl vara det bästa ..eller.? Citera
429SCJ-R April 25, 2003 Report April 25, 2003 Det finns riktiga limmer att limma bla gummilister med. jag har ett från teroson som man penslar på. jag använde detta till mitt innertak och man kunde montera, demontera ett antal gånger i rad, och det höll hela tiden fast innertaket som satt i spänn. efter ca ett dygn så har det nypit till ordentligt. Detta lim är avsett för gummilister på bilar men kostar ca 200:- för en liten burk.JL Citera
Recommended Posts