951master November 18, 2012 Report Share November 18, 2012 Bytte bort min Lotus Esprit V8 mot en 1970 Fastback. Snacka om 2 olika världar.. Än så länge mycket nöjd, Bilen är otroligt fin och påkostad. Men finns en del å göra som på alla gamla bilar.. Även min första jänkare ever, så det är en helt ny erfarenhet att bygga upp... Har också upptäckt att jag måste förnya mitt verktygssortiment, då jag knappt äger en enda tum-hylsa eller nyckel..Blev verkligen såld när ja fick höra sången i den ganska påkostade 351:an, Nu är de bara sommaren som saknas...Mvh/Richard Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 November 18, 2012 Report Share November 18, 2012 Hej Välkommen i gänget, Lotus är en häftig bil, men en 70a Musseär nog häftigare.I min värld är 1970 en väldigt häftig tid, Jimpa Hendrix osv, o dusommaren kommer snabbare än man tror. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan_linden November 18, 2012 Report Share November 18, 2012 Hej. Den ser verkligen jättefin ut! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin November 18, 2012 Report Share November 18, 2012 Hej o. välkommen lägg gärna upp en bild eller två. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
951master November 18, 2012 Author Report Share November 18, 2012 Tackar, var lägger man lämpligen upp bilder på sin bil? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin November 18, 2012 Report Share November 18, 2012 Antingen här eller i Galleriet, om du vill lägga en här välj svara gå sen till Avancerad o. ta hantera bifoga filer. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
951master November 18, 2012 Author Report Share November 18, 2012 En större bild på skutan.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo57 November 18, 2012 Report Share November 18, 2012 Tjusig:D Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lindström November 18, 2012 Report Share November 18, 2012 Riktigt riktigt vacker bil! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
barvid November 19, 2012 Report Share November 19, 2012 Snygg!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg November 19, 2012 Report Share November 19, 2012 Jag ger tummen upp. Det syns att den är välvårdad och påkostad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
killian November 20, 2012 Report Share November 20, 2012 Riktigt snygg bil, och visst är den så mycket coolare än en Lotus. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts