Jump to content

Länk till servicemanualerna http://iihs.net/fsm/?dir=40

Recommended Posts

(redigerad)
Hmm får fram ägarmanualen,,men det fanns ju mycket mer på http://iihs.net/fsm/?dir=40 , typ hur man plockar isär/ihop olika prylar, elcheman etc

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

iihs.net/fms fungerar. Det fungerar även att spara pdf:erna genom att högerklicka och välja spara.

Har själv sparat hela arkivet och bränt på en dvd för framtida behov. Vet inte om denna sidan ändrar sig så mycket, bra start iallafall.

/Daniel

Ändrade %s av %s (%s)
Fixade så länken fungerar.
Vad använder du för PDF program?

Jag använder adobe reader. Dock så använder jag Chrome istället för Explorer. Det enda sättet jag har hittat i explorer är som du säger att skriva ut, och då kan man skapa en pdf om man har t.ex. PDF creator installerat (gratis pdf skrivare. Hämta här).

Annars skulle jag föreslå att du installerar Google Chrome. Tar bara några minuter och är även det gratis (Hämta här).

Jag kan kolla om jag kan lägga ut hela manualen för nerladdning. Finns det intresse för detta?

Skulle vara fint få tag i dessa manualer via forumet.

Samt om det är någon som är intresserad av Ford Factory Service DVD´n, så kan jag fixa en skiva, enklast vore väl om man hittade nåt gratisutrymme eller nåt så man kan ladda upp Iso´n

Den täcker en massa olika Fordbilar men endast Musse av årgångarna 99,04,05,06 har jag för mig

Jag använder adobe reader. Dock så använder jag Chrome istället för Explorer. Det enda sättet jag har hittat i explorer är som du säger att skriva ut, och då kan man skapa en pdf om man har t.ex. PDF creator installerat (gratis pdf skrivare. Hämta här).

Annars skulle jag föreslå att du installerar Google Chrome. Tar bara några minuter och är även det gratis (Hämta här).

Jag kan kolla om jag kan lägga ut hela manualen för nerladdning. Finns det intresse för detta?

Jag tycker det skulle vara bra att kunna ladda ner hela manualen i ett svep.

//Matte

Jag har några filer som inte går att läsa pga läsfel från cd:n som jag sparat det på. Ska fixa dessa så allt blir ok. Tankar sedan upp detta på något lämpligt ställe som alla kommer åt. Fixar detta förhoppningsvis under morgondagen.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Nu finns allt från http://iihs.net/fsm/?dir=0 för 2005-2010, plus lite annat smått och gott som jag samlat på mig under åren, att ladda ner på en gång. En del är inte riktigt sorterat, men det mesta är uppstrukturerat.

Hämta .zip filen här 244MB.

(Högerklicka och välj "spara länk som")

Hoppas att det uppskattas för det har tagit mig många timmar att spara allt.

/Daniel

• 2 weeks later...