JockeH Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Tänkte försöka få fart på klockan i min Mach1, börjar med att plocka ut den och göra rent. Vad jag sett så verkar det vara populärt med en quartz-conversion, men jag tänkte försöka få fart på den som original först.Är det möjligt att plocka ut klockan bakifrån utan att ta bort hela panelen omkring? Några andra tips på vad som brukar orsaka att klockan stannar, och vad man ska titta efter - brända kontakter etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barvid Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Tjena Joakim!Svarade dig på youtube precis! Ha ha.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JockeH Posted August 2, 2013 Author Report Share Posted August 2, 2013 Tackar för det, tänkte ge mig på den i helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts