Janne H September 23, 2013 Report September 23, 2013 Har precis tvättat och städat bilen för sista gången i år.Nu väntar jag på våren. Då har den blivit lite uppgraderad med lite nya grejor som finns i garaget.Janne H:D Citera
Gtttggg September 23, 2013 Report September 23, 2013 Min bil har också gått i ide sen igår. Tvättade den och bytte olja i motorn men städningen får jag ta till våren istället. Citera
Milner September 26, 2013 Report September 26, 2013 Ställde av min idag efter 906 mils körning i sommar:D Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 27, 2013 Report September 27, 2013 Varför:confused: det är bara björnar som går i ide, åk så länge det går, vet f-n vadregeringen får för sig till nästa år, det kan bli läskigt om tex röd-gröna får som dom vill får vi köpa Mustangcyklar istället:problem:.Kanske är dags för en klubb för den kategorin:lol:.OBS det är vad JAG tror. Citera
NackaBosse September 27, 2013 Report September 27, 2013 Nästa år är det val till Riksdagen. Betänk noga vilka ni skall rösta på om vi vill behålla vår hobby. Citera
FastMagnus September 27, 2013 Report September 27, 2013 Nästa år är det val till Riksdagen. Betänk noga vilka ni skall rösta på om vi vill behålla vår hobby.Vi hinner ju starta mustang partiet Citera
NackaBosse September 27, 2013 Report September 27, 2013 Bra idé Magnus, men tyvärr tror jag inte det får så stort inflytande. Citera
Milner September 28, 2013 Report September 28, 2013 Varför:confused: det är bara björnar som går i ide, åk så länge det går, vet f-n vadregeringen får för sig till nästa år, det kan bli läskigt om tex röd-gröna får som dom vill får vi köpa Mustangcyklar istället:problem:.Kanske är dags för en klubb för den kategorin:lol:.OBS det är vad JAG tror.Jag är för rädd om min bil för att köra i skitvädret som börjar nu. Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 28, 2013 Report September 28, 2013 Hej.Jag tycker att ni gör rätt som ställer era Mustanger, så länge dom har entusiastvärde såskall man ta hand om det man tycker om.Jag tycker givetvis om minna båda Mustanger och för mig är det gamlingen som sparas,den nya får göra det som behövs i vinter, jag kan försvara mig och min nya Mustangmed att jag åker väldigt lite med den ändå, jag har 10min till jobbet så som bruksbilpå vintern så får den minimalt med stryk.Calix motorvärmare och kupéutag är monterat. Citera
NackaBosse September 29, 2013 Report September 29, 2013 Varför:confused: det är bara björnar som går i ide, åk så länge det går, vet f-n vadregeringen får för sig till nästa år, det kan bli läskigt om tex röd-gröna får som dom vill får vi köpa Mustangcyklar istället:problem:.Kanske är dags för en klubb för den kategorin:lol:.OBS det är vad JAG tror.Är det en sån här vi skall ha då? http://www.mustang.se/herrcykel.html Citera
Recommended Posts