Girly1978 October 8, 2013 Report October 8, 2013 Hej! Vet ni om klubben har tänkt att trycka upp nya t-shirts, som man kan använda för att tex representera/reklamera för klubben på träffar mm. Jag tänker speciellt på oss som åker över till USA för att fira 50-årsdagen. Det hade varit fint att kunna visa vilket land/klubb man kommer i från när man är där borta. Ska själv till Charlotte och har varit och sett på dam-toppen på webshoppen. Den är inte särsklit fin om jag ska vara ärlig...Mvh Jenny Citera
Daniel Linde October 8, 2013 Report October 8, 2013 Hej! Vet ni om klubben har tänkt att trycka upp nya t-shirts, som man kan använda för att tex representera/reklamera för klubben på träffar mm. Jag tänker speciellt på oss som åker över till USA för att fira 50-årsdagen. Det hade varit fint att kunna visa vilket land/klubb man kommer i från när man är där borta. Ska själv till Charlotte och har varit och sett på dam-toppen på webshoppen. Den är inte särsklit fin om jag ska vara ärlig...Mvh JennyHej Jenny,Jag har inte hört något. Men vet att klubbkläderna har diskuterats generellt.Mitt råd maila någon i styrelsen så får du bäst svar. Adresser finns under kontakt här på hemsidan.//Danne Citera
Girly1978 October 11, 2013 Author Report October 11, 2013 Dom har planer om ny kollektion till årsskiftet fick jag som svar! Citera
mhdin October 12, 2013 Report October 12, 2013 Det skulle inte vara en dag för sent, det som finns nu är ju bara ren dynga. (tycker jag) Citera
RoTe October 19, 2013 Report October 19, 2013 Får man önska en tjockare tröja också? Typ hoodie eller nåt. Sedan skulle inte jag klaga om det var en svensk flagga på kläderna tillsammans med klubbloggan och texten Classic Mustang Club Sweden. Citera
Daniel Linde October 19, 2013 Report October 19, 2013 Framför era åsikter direkt till styrelsen.Annars missar dom nog det.//D Citera
RoTe October 19, 2013 Report October 19, 2013 Framför era åsikter direkt till styrelsen.Annars missar dom nog det.//DKanoners! Citera
Norwall November 23, 2013 Report November 23, 2013 Det behövs "fräckare" kläder, det är inte alla som vill gå omkring i en piketröja, många vill visa vilken klubb och vilken bil de kör. Jag hoppas verkligen styrelsen inser det!Det är inte bara äldre som kör Mustang, därför bör det finnas profilkläder även för de som kör en nyare Mustang! Det ena utesluter inte det andra!Ett bredare utbud med bättre kvalitet med ett hyfsat pris, där man kan välja mellan lite fräckare eller lite mer propert är vad vi medlemmar vill ha!! Citera
Daniel Linde November 23, 2013 Report November 23, 2013 Förra planeringshelgen diskuterades fräckare kläder. En grupp tillsattes med yngre medlemmar som skulle titta på detta.Vet tyvärr inget mer än så.Jag håller helt med i ditt inlägg Norwall!//Danne Citera
MarSa November 25, 2013 Report November 25, 2013 "...har varit och sett på dam-toppen på webshoppen. Den är inte särsklit fin om jag ska vara ärlig..."Kan bara hålla med!! :/ Inget utbud för tjejgarderoben överhuvudtaget!Maire Citera
Girly1978 November 29, 2013 Author Report November 29, 2013 Ja det verkar som det är fler än mej som inte gillar dagens utbud. Jag vet i alla fall att resväskan kommer vara full med nya toppar o t-shirts med mustangtryck när jag kommer hem från 50-årsfirandet i Charlotte. Måste ju finnas massa fint där! Synd om inte klubben hinner fixa nåt snyggt, som man kan ha på sej där borta. Citera
2784 December 5, 2013 Report December 5, 2013 Jag tycker också att vi bör fräcka till oss några snäpp, är ganska säker på att det skulle sälja som smör i solsken. Så heja heja, ni som håller på med de nya prylarna. mvh / Mats Schärberg Citera
rotkilen January 18, 2014 Report January 18, 2014 Hejsan! Färsk medlem, var inne och köpte toppluva den var okey men resten av kläderna hade gått ur tiden.Rotkilen Citera
Palle W January 21, 2014 Report January 21, 2014 Enligt rykte ska en ny Collection presenteras på årsmötet i Båsenberg lördagen 8 mars.Kom dit och har synpunkter! Citera
Emma January 24, 2014 Report January 24, 2014 Jag skulle gärna ha en snygg topp med Mustangmärket på, men på CJ för ex. så finns där bara rosa.. Bara för att man är tjej så kanske man inte precis vill ha rosa. En helt vanlig snygg svart tight topp med lite urringning tack. Citera
Girly1978 January 24, 2014 Author Report January 24, 2014 Jag skulle gärna ha en snygg topp med Mustangmärket på, men på CJ för ex. så finns där bara rosa.. Bara för att man är tjej så kanske man inte precis vill ha rosa. En helt vanlig snygg svart tight topp med lite urringning tack.Håller med Emma! Hoppas verkligen inte dom går för rosa på tjejmodellerna! Citera
Girly1978 February 17, 2014 Author Report February 17, 2014 Enligt rykte ska en ny Collection presenteras på årsmötet i Båsenberg lördagen 8 mars.Kom dit och har synpunkter!Frågan är ju om man hinner få några kläder innan man åker över till USA då? Tycker man är lite väl sent ute här... Kan tyvärr inte närvara på årsmötet! Citera
Palle W February 17, 2014 Report February 17, 2014 Frågan är ju om man hinner få några kläder innan man åker över till USA då? Tycker man är lite väl sent ute här... Kan tyvärr inte närvara på årsmötet!Håller med dig!!! Citera
rotkilen March 15, 2014 Report March 15, 2014 Ett tips nätföretaget Zalando har en Mustang Pike som är snyggt och propert.;)/ Bosse. Citera
pools March 22, 2014 Report March 22, 2014 Ett tips nätföretaget Zalando har en Mustang Pike som är snyggt och propert.;)/ Bosse.Lägg gärna ut länken för den Piké du menar. Söker man på "Mustang" på deras sidafår man massor av träffar, mest skor.Mvh.P-O Citera
rotkilen March 23, 2014 Report March 23, 2014 Eftersom jag är dålig på datorn så kommer ett annat allternativ, zalando.se gå in på t-shirt-pike välj pike och märket mustang så slipper man alla andra produkter. Med vänlig hälsning.:D/Bosse Citera
pools March 23, 2014 Report March 23, 2014 Eftersom jag är dålig på datorn så kommer ett annat allternativ, zalando.se gå in på t-shirt-pike välj pike och märket mustang så slipper man alla andra produkter. Med vänlig hälsning.:D/BosseTack, nu hittade jag.Men det var inte mycket till "Mustantröja" om det var den här du menade:http://www.zalando.se/mustang-pike-gratt-mu322p000-c11.htmlMvh.P-O Citera
Recommended Posts