Jump to content

Martin från Strömstad. 1965 Mustang coupe.


Recommended Posts

Hej alla!

cmc:4500 Martin från Strömstad här. (region västkusten) (född 83)

Har alltid älskat US-bilar och mustangen har allt som jag söker i en US-bil.

Så i augusti 2013 slog jag slag i saken och köpte mig äntligen en bil.

En svensksåld mustang coupe 65.a, 289 A, C4 automat med servostyrning och skivbromsar fram.

Bilen är i stort sett orginal och det gillar jag men självklar kommer jag att ständigt skruva på bilen för att förbättra orginalet.

Har några bilder på bilen i min profil.

När jag inte kör eller grejar med mustangen är jag brandman för räddningstjänsten i strömstad och jobbar för färjerederiet Color Line i strömstad, på kajen.

Jag har inte varit medlem här på forumet länge men denna sida och andra medlemmar har redan hjälpt mig otroligt mycket.

Denna sida är verkligen guld värd!!

Kanske vi ses på vägarna fram över.

Drive safe!

/Martin

Link to comment
Share on other sites

Kul, håller verkligen med,2 riktigt bra saker har hänt mig i år, jag köpte en Fastback-68, och jag gick med i CMC, får för mig att detta forum med dess otroligt kunniga och hjälpsamma medlemmar kommer att bli till stor hjälp för en gröngöling som jag. Min bil ät i ganska bra skick förutom motorn som jag håller på att renovera, jag är rädd att jag kommer att få ställa mycke frågor här innan bilen blir "nyckelfärdig", känns ganska tryggt faktiskt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...