Jump to content

Så, då har vi vår Mustang :-)


Obscure

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha, nä man vill helst sitta bakom ratten ju...

Grattis till en härlig bil. Det bästa med Mustanger är att de efter ett tag blir en del av ens personlighet.

Som en annan skrev. En SCT och ett öppet luftfilter kommer att göra mirakel. Själv föredrar jag en lättare sänkning och 20" fälgar. Bilen blir lite stötigare men svampigheten i originalhjulen försvinner

Link to comment
Share on other sites

a9yvybat.jpg

Frun hittade denna i en låda nu ikväll. Hon fick den 2006, efter att ha sett en live för första gången (visserligen en ljusblå metallic, i hamnen i Hunnebostrand). Den var som nåt löfte om att "nån gång så..."

Link to comment
Share on other sites

Ja, det stämmer (förutom priset ;-) )

garaget.org/ppihlstrom

Den kommer du nog få många härliga mil med, skulle oxå vilja ha en som man kan ha som året runt bil med!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
...mustang-lös i helgen, skadan vi fick på parkeringen för några veckor sedan ska fixas (äntligen!) Jag förespår svår abstinens...

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Det är som att få körkortet tillfälligt indraget och vara fotgängare.

Link to comment
Share on other sites

Jo, ja, Saaben, men jag har både en tvåtaktare (moppen) och en turbo (räcern) - iallafall här hemma ;-) Meeeeen efter att ha kört Mustang i ett par månader så kändes turbon ganska trist, oavsett hur trevlig den är som bil... Saknaden är stor, snudd på enorm...

Link to comment
Share on other sites

Jo, ja, Saaben, men jag har både en tvåtaktare (moppen) och en turbo (räcern) - iallafall här hemma ;-) Meeeeen efter att ha kört Mustang i ett par månader så kändes turbon ganska trist, oavsett hur trevlig den är som bil... Saknaden är stor, snudd på enorm...

No turbo shit, just real power. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...