Pappah March 2, 2014 Report Share March 2, 2014 Hej!Har köpt en röd Mustang -70 conv. som är på väg till Sverige, kommer första veckan i april.Bor i Pixbo mellan Mölndal och Mölnlycke. Letar info om inporten och reg besiktning.Alla råd mottages tacksamt!Håkan Lind Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 March 2, 2014 Report Share March 2, 2014 Grattis.Till ett bra val. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin March 3, 2014 Report Share March 3, 2014 Välkommen Håkan en liten bild är alltid välkommet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappah March 5, 2014 Author Report Share March 5, 2014 Hej, jag har laddat upp en bild men vet inte hur jag får den i min presentation./Håkan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obscure March 5, 2014 Report Share March 5, 2014 Grattis!Vad gäller importen så är det viktigt att du har pappren från USA (title, kvitto), sen kontakta transportstyrelsen för ursprungskontroll ( http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordonsimport-och-ursprungskontroll/Ansok-om-ursprungskontroll/)Sen är det registreringsbesiktning, och eventuella åtgärder...Lycka till! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin March 5, 2014 Report Share March 5, 2014 Hej, jag har laddat upp en bild men vet inte hur jag får den i min presentation./Håkan Du ska inte ha den som profilbild, lägg den som avatar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappah March 6, 2014 Author Report Share March 6, 2014 Tack för hjälpen!Nu finns det enl liten signaturbild. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin March 6, 2014 Report Share March 6, 2014 Jamen stora bilder är också kul. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappah March 7, 2014 Author Report Share March 7, 2014 (redigerad) Hoppas att tullen godkänner den som orginalskick så jag får 12%momsen. Läste på tullverket att intyg från erkänd expert gäller, är det någon i Mustangklubben tex? Ändrade %s av %s (%s) Kompetering Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obscure March 7, 2014 Report Share March 7, 2014 Shit va snygg!!! Jättegrattis till den du! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse March 7, 2014 Report Share March 7, 2014 Som sagt, bra val. Har en exakt likadan."Letar info om importen och reg besiktning. Alla råd mottages tacksamt!"Börja på Transportstyrelsen hemsida.Mer info hittar du på MHRF:s hemsida. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eje March 7, 2014 Report Share March 7, 2014 Tokfin! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 March 7, 2014 Report Share March 7, 2014 Super, du har hittat en pärla, du kommer att bli väldigt nöjd:thumbup:. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjope45 March 10, 2014 Report Share March 10, 2014 Det är handelskammaren som utser 12% gubbarna.Kolla med speditören som tar emot din bil i hamnen.Finns också lista hos handelskammaren./BjörnSent from my iPhone using Tapatalk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabbe70 March 11, 2014 Report Share March 11, 2014 Som sagt, fin bil. Kan inte bli för många 70 cabbar i landet./Dan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappah March 11, 2014 Author Report Share March 11, 2014 Tack för svar och vänliga komentarer! Inte utan att det skall bli kul o få hem den //Håkan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts