Jump to content

Recommended Posts

Jupp, det tristaste är att det nog är en av hennes "kollegor", en lärare i Bjuvs kommun. De hade möte med alla lärare idag, och det var då det hände... Jämra typer det finns...

Hej.

Jag blir så F-Banad när jag ser detta, så här är det i dag, jag jobbar som kanske alla vet i ett större

företag som säljer bilar.

Vi har en av Sveriges största Bilskadecenter på södra sidan Sthlm, fenomenet är vida utbrett

och lika irriterande varje gång.

Tänk att det skall vara så svårt att vara ärlig i dag, hoppas du hittar de jäkeln, stryk skall

han (hon) inte behöva få, men en stor skopa vett, ersättning skall betalas.:twisted:

Tack för sympatin... Tyvärr är det nog rätt så hopplöst att hitta denna skitstövel. Parkeringen som lärarna använder brukas tydligen även av en vårdcentral... Fy för, jag år så sur nu...

Fy! :(

stackare, lider med er. Så tråkigt när man är så glad och lycklig för sin nya fina bil.

hoppas ni snart får fixat till det och att det blir snyggt igen.

Livrädd själv för att råka ut för samma elände. Blää..

mvh Eje

Ny sidolampa beställd från ponyparts... Verkstad bokad på tisdag..,

Hej! Varför beställde du inte från Grufmans. Just nu kostar de 584 Kr. Och du får hem det snabbare.

Mvh

Anton

Kan mycket väl ha med pris att göra, även med frakt och ev. tull inräknad.

Många firmor i USA skickar samma dag som man beställer och är hemma på ca 3 arbetsdagar.

Brukar ta längre med posten i Sverige för att skicka delar.

Det brukar vi också göra, men denna gången gick inte det. Frun hade ett stormöte på jobbet, och vart tvungen att parkera så... Sura miner och kommentarer skiter jag i, jag vill inte få min bil förstörd. Vår andra "fin-bil" är en SAAB 9000 Talladega (ovanlig modell, finns drygt 10-tal kvar), den parkeras på samma sätt, oftast försöker jag ställa mig långt bort i nåt hörn för att störa så lite som möjligt, men alltid nån som retar sig på det ändå.

Ett annat fenomen är om man parkerar på en tom parkering. När man kommer tillbaka och det kommit fler bilar, står det någon precis intill. Det måste vara skrämmande och stå själv. ....