laxkungen March 19, 2014 Report March 19, 2014 Otroligt trist! Men det finns alltid personer som inte kan stå för vad de har gjort. Citera
fredrik.mickelsson March 19, 2014 Report March 19, 2014 Någon som skrapat i eller? Jo man blir ju jäkligt matt speciellt när det är på finbilen! Citera
javelin70 March 19, 2014 Report March 19, 2014 Trist! Ynkligt att smita och inte stå för vad man gör.Micke Citera
Obscure March 19, 2014 Author Report March 19, 2014 Jupp, det tristaste är att det nog är en av hennes "kollegor", en lärare i Bjuvs kommun. De hade möte med alla lärare idag, och det var då det hände... Jämra typer det finns... Citera
Stefan Johansson March 19, 2014 Report March 19, 2014 Kolla deras bilar, de har säkert skrap någonstans! Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 19, 2014 Report March 19, 2014 Hej.Jag blir så F-Banad när jag ser detta, så här är det i dag, jag jobbar som kanske alla vet i ett störreföretag som säljer bilar.Vi har en av Sveriges största Bilskadecenter på södra sidan Sthlm, fenomenet är vida utbrettoch lika irriterande varje gång.Tänk att det skall vara så svårt att vara ärlig i dag, hoppas du hittar de jäkeln, stryk skallhan (hon) inte behöva få, men en stor skopa vett, ersättning skall betalas. Citera
Sa-Malmoe March 19, 2014 Report March 19, 2014 Det är nog mer regel än undantag att de som kör på en annan bil smiter idag.Men om ni har tur kan det ju vara någon som sett kräket. Citera
Obscure March 19, 2014 Author Report March 19, 2014 Tack för sympatin... Tyvärr är det nog rätt så hopplöst att hitta denna skitstövel. Parkeringen som lärarna använder brukas tydligen även av en vårdcentral... Fy för, jag år så sur nu... Citera
MustangDriver March 20, 2014 Report March 20, 2014 Jättetråkigt........ lider med dig Att parkera en bil på allmän parkering är alltid en risk tyvärr.Synd att du/ni skulle drabbas Citera
Eje March 20, 2014 Report March 20, 2014 Fy! stackare, lider med er. Så tråkigt när man är så glad och lycklig för sin nya fina bil.hoppas ni snart får fixat till det och att det blir snyggt igen. Livrädd själv för att råka ut för samma elände. Blää..mvh Eje Citera
Boss March 20, 2014 Report March 20, 2014 Fyfan vad tråkigt.Läste att 40% av alla trafikolycker i Malmö är smitningar och 10% av alla bilar där står på målvakter . Citera
Haya March 20, 2014 Report March 20, 2014 Håll ögona öppna efter skrapmärken. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Obscure March 21, 2014 Author Report March 21, 2014 Ny sidolampa beställd från ponyparts... Verkstad bokad på tisdag.., Citera
Mallemia March 21, 2014 Report March 21, 2014 Ny sidolampa beställd från ponyparts... Verkstad bokad på tisdag..,Hej! Varför beställde du inte från Grufmans. Just nu kostar de 584 Kr. Och du får hem det snabbare.MvhAnton Citera
Tbird March 21, 2014 Report March 21, 2014 Kan mycket väl ha med pris att göra, även med frakt och ev. tull inräknad.Många firmor i USA skickar samma dag som man beställer och är hemma på ca 3 arbetsdagar.Brukar ta längre med posten i Sverige för att skicka delar. Citera
Obscure March 21, 2014 Author Report March 21, 2014 235:- på ponyparts, och har släkting (svärmor) som skickar det vidare (gratis) Citera
Daniel Strand March 21, 2014 Report March 21, 2014 Ställer oftast över två fickor och en bit bort, bara för att slippa få bilen sönderslagen av handväskor och dörrar. Blir dock en del sura blickar...... Citera
Obscure March 21, 2014 Author Report March 21, 2014 Det brukar vi också göra, men denna gången gick inte det. Frun hade ett stormöte på jobbet, och vart tvungen att parkera så... Sura miner och kommentarer skiter jag i, jag vill inte få min bil förstörd. Vår andra "fin-bil" är en SAAB 9000 Talladega (ovanlig modell, finns drygt 10-tal kvar), den parkeras på samma sätt, oftast försöker jag ställa mig långt bort i nåt hörn för att störa så lite som möjligt, men alltid nån som retar sig på det ändå. Citera
FastMagnus March 21, 2014 Report March 21, 2014 235:- på ponyparts, och har släkting (svärmor) som skickar det vidare (gratis)har lite take off parts en 100+ frakt Citera
Daniel Strand March 21, 2014 Report March 21, 2014 Ett annat fenomen är om man parkerar på en tom parkering. När man kommer tillbaka och det kommit fler bilar, står det någon precis intill. Det måste vara skrämmande och stå själv. .... Citera
Recommended Posts