Marks April 29, 2014 Report April 29, 2014 Hej, jag har nyligen köpt mig en Mustang -90 med kompressor och lite annat gött, ser fram emot att få delta på detta forum!MVH Markus Citera
Anders Lindström April 29, 2014 Report April 29, 2014 Hej, jag har nyligen köpt mig en Mustang -90 med kompressor och lite annat gött, ser fram emot att få delta på detta forum!MVH MarkusGrattis till foxen å välkommen.till forumet! Har du några bilder att lägga upp så vore det kul, gärna några på kompressorn åxå .. Citera
mhdin April 30, 2014 Report April 30, 2014 Välkommen Markus o. som sagts tidigare. Bilder är trevligt. Citera
karloscar3 May 1, 2014 Report May 1, 2014 Välkommen!Var det den röda som var på Blocket nyligen? Såg ut att vara en bra bil! Citera
Marks May 2, 2014 Author Report May 2, 2014 Tackar för välkomnandet , bilder kommer Yes, det var den som låg ute på blocket för nån vecka sedan, jag är väldigt nöjd hittills. Citera
Marks May 2, 2014 Author Report May 2, 2014 Passade på att ta lite bilder idag, inte så vackert i motorrummet men det skall ordnas till.. Citera
Norwall May 4, 2014 Report May 4, 2014 Hej och välkommen! Kul att se någon visa upp sin Fox!Hoppas du får en trevlig sommar!mvh Andreas Citera
Recommended Posts