Curre May 22, 2014 Report May 22, 2014 HejsanJag har googlat i ett par dagar efter inneskärmar bak och snygga stänkskydd (helst ej med skruvar). Hittade gamla trådar här och i USA men tycker inte att jag hittade något vettigt alternativt att länkarna inte fungerade längre.Ni som har något monterat. Vad har ni och var hittar jag det:?: Citera
Janne H May 22, 2014 Report May 22, 2014 2011 och framåt har detta original!vet inte om de passar till äldre modeller.//Janne Citera
Curre May 22, 2014 Author Report May 22, 2014 Visst kan det vara intressant.Kan du lägga upp en bild eller en länk till en site med det kittet? Citera
FastMagnus May 22, 2014 Report May 22, 2014 Visst kan det vara intressant.Kan du lägga upp en bild eller en länk till en site med det kittet?så här ser dom ut med logga och allt Citera
Curre May 24, 2014 Author Report May 24, 2014 Tjena MagnusÄr det ett par för fram eller bak? Hur fäster man dem, med klipps eller skruv? Om man skruvar fast dem vad skruvar man i? Citera
FastMagnus May 25, 2014 Report May 25, 2014 Passar både fram och bak. Fram brukar man använda befintliga clips håll och borra efter dom. Bak monterar jag med klämma runt kanten Citera
Curre May 25, 2014 Author Report May 25, 2014 (redigerad) OKOm du vill kan du e-maila mig priset (inklusive frakt) och ditt kontonummer om vi kan komma överens. ;-)orjan_winneroth@hotmail.comDå är det sen bara innerskärmar bak kvar. Ingen som har installerat????? Ändrade %s av %s (%s) glömde e-mail adressen Citera
Joachim May 27, 2014 Report May 27, 2014 HejsanJag har googlat i ett par dagar efter inneskärmar bak och snygga stänkskydd (helst ej med skruvar). Hittade gamla trådar här och i USA men tycker inte att jag hittade något vettigt alternativt att länkarna inte fungerade längre.Ni som har något monterat. Vad har ni och var hittar jag det:?:Jag har köpt Ford original till bakhjulen, De nyttjar original fästen, Ingen åverkan på bilen.Kolla eBay, finns ett antal tillsalu.Jag har inte hittat några snygga/diskreta till framhjulen, Tips mottages tacksamt. Citera
Curre May 29, 2014 Author Report May 29, 2014 Tack för era svar. Jag har beställt ett kit med alla 4 från GrufmanSkulle dock vilja hitta innerskärmar bak.... Citera
LLycke December 10, 2014 Report December 10, 2014 Dessa finns hos American Muscle och ser diskreta ut och monteras utan åverka på bilen Citera
Recommended Posts