Dannef July 28, 2014 Report July 28, 2014 Jag har en mustang gt -06, fick underkänt på besiktningen för att det blinkar för snabbt. Blinkers bak har jag där backljuset ska vara.Har provat att koppla in extra lampor för att höja motståndet men det gjorde inte någon skillnad. Jag lämnade in den på en verkstad som jobbar med bil-el, dom provade att koppla om allt som det var i USA (röda blinkers) även då blinkar det för snabbt. Dom tror att det kan vara Junction boxen men är inte säkra (kan inte köra diagnos).Känns jobbigt att chansa och köpa boxen, ifall det inte hjälper. Någon som haft samma problem? Citera
RoTe July 28, 2014 Report July 28, 2014 Låter som bränd box. Gör om, gör rätt, hos någon som kan. Tråkigt men så är det när man försöker ta genvägar. Citera
Dannef July 29, 2014 Author Report July 29, 2014 Någon som vet nåt bra ställe att lämna in den på, i södra sverige? Citera
Magnus Motala July 29, 2014 Report July 29, 2014 Ring Håkan Prytz på mustangperformance tel 0733396707 eller maila honom info@mustangperformance.se så hjälper han dig.Mvh Magnus Citera
MOS July 29, 2014 Report July 29, 2014 Boxen är nog inte bränd men felkopplad vid sverigekonverteringen. Väldigt lätt att ta fel kabel när omkopplingen görs eftersom färgerna på kablarna är snarlika.Som Robert säger; gör om gör rätt!/MOS Citera
Dannef August 7, 2014 Author Report August 7, 2014 Tack för tipset om Håkan Prytz. Det var felkopplat bara. Nu blir det ny besiktning imorgon, hoppas att dom inte hittar nåt nytt fel. Citera
Håkan Löfgren September 27, 2014 Report September 27, 2014 Hej!Jag har samma problem med väster blinkers på en bil jag köpt. Kan ni säga vad som är felkopplat? Vilka färger var?Med vänlig hälsningHåkan Citera
MOS September 28, 2014 Report September 28, 2014 Svårt att säga på rak arm. Även om man kan identifiera vilken kabel som har att göra med just den blinkersen så behöver man nog se över hela konverteringen av SJB´n. Jag skickar dig ett pm./MOS Citera
lmob October 23, 2022 Report October 23, 2022 On 2014-09-28 at 23:59, MOS said: Svårt att säga på rak arm. Även om man kan identifiera vilken kabel som har att göra med just den blinkersen så behöver man nog se över hela konverteringen av SJB´n. Jag skickar dig ett pm. /MOS Detta är nog på min oxå. Blinkar snabbt på vänster, gammal tråd men när man hittar lösningen så skriv i forumstråden så är det lättare för oss efteråt. Citera
Recommended Posts