Bosse N May 2, 2003 Report May 2, 2003 Hur visar det sig om inte vevhusventilationen fungerar som den ska och hur åtgärdar man felet Citera
Andrew May 4, 2003 Report May 4, 2003 om inte vevhus ventilationen funkar skickar motorn ut olja genom p-boxarna och olje stickan åker upp Citera
errorflynn cmc353 May 6, 2003 Report May 6, 2003 Jag har samma problem. Trycker olja ur stickan. Tätade med slangstump men nu trycker den ut från trågpackningen. Det går att blåsa genom slangen till ventilkåpan. Är det något annat som kan ha satt igen som stör ventilationen ?Jag har bra kompa 8.2-9. Citera
Andrew May 6, 2003 Report May 6, 2003 till och börja med måste man ha vevhusvent kolla på era motorer.om ni har pcv:n igång titta i haynes workshop manualenhur vevhus ventilationen skall vara kopplad väldigt viktigt att den funkarannars kan det hända otrevligheter kom ihåg att fabriken satte inte dit något som inte behövdes hadde det gå att ta bort hadde dom gjort det för att spara in :P Citera
errorflynn cmc353 June 18, 2003 Report June 18, 2003 Har inte haynes manual. Finns den på webben ?Vad jag vet finns inte någon annan ventilation än från ventilkåpan. Citera
Recommended Posts