April 12, 20159 yr comment_143922 Blev med Mustang idag!En GT 5.0 från -92 med 6400mil i riktigt bra skick.
April 14, 20159 yr comment_143984 På 90-talet hade jag en Nissan Sunny Sport Coupe. Var då inte alls bekant med Mustangens FoxBody.Men likheten är slående, inte sant?
April 14, 20159 yr Author comment_143988 Ja vissa likheter kan man ju se helt klart.Men Mussen är snyggare!
April 25, 20159 yr comment_144288 Fick äran att provköra denna idag och det var skoj att åka en tajt o go Hatchback igen.... blir sugen att skruva ihop min egen... Helt klart en go bil med många mil kvar att ge.... Bara å gratulera och välkomna en ny medlem ner i Foxträsket....
April 26, 20159 yr Author comment_144298 Jag får tacka för en trevlig em i ditt garage och för provturen av din rappa cabbe!
April 29, 20159 yr Author comment_144395 Tackar grabbar! Fick höra senast i natt "Kunde du inte köpt en riktig Mustang" Varför köpte du en sån kommer det sen.Efter ett par youtube klipp så fick den utlåtandet "inte så tokig ändå!"
April 29, 20159 yr comment_144402 Tackar grabbar! Fick höra senast i natt "Kunde du inte köpt en riktig Mustang" Varför köpte du en sån kommer det sen.Efter ett par youtube klipp så fick den utlåtandet "inte så tokig ändå!"I år har jag ägt min Mustang -65:a i 15 år och flera gånger har man fått höra (av "förståsigpåare") nedlåtande uttalanden om Ford öht. Häromdagen talade min grabb som äger en Impala -67 att en bekant till honom som förevisats ett foto på den bilen tyckte att färgen (guldmetallic) var så fruktansvärt ful. Enligt min mening så är det bara ren och skär avundsjuka för själva har de ingenting inte ens mellan öronen så som de uttrycker sig./Bosse N
April 30, 20159 yr comment_144434 Haha.... riktig Mustang.... De är ju för fan den sista riktiga Mustangen... Visst... 94-95 "five-oh" kan få hänga med också.... Ett par lagom preppade Foxar bör finnas i varje Mustang-fantasts garage... annars har man missat en stor epok i modellens historia.
May 1, 20159 yr Author comment_144438 Har alltid varit svag för Fox´arna så mig rubbar dom inte i första taget.Och som jag sa till honom så köpte ju jag bilen till mig och ingen annan.