Callahan April 12, 2015 Report April 12, 2015 Blev med Mustang idag!En GT 5.0 från -92 med 6400mil i riktigt bra skick. Citera
deliq cmc 1722 April 13, 2015 Report April 13, 2015 Trevligt med en till lågmilad -92. Välkommen Citera
NackaBosse April 14, 2015 Report April 14, 2015 På 90-talet hade jag en Nissan Sunny Sport Coupe. Var då inte alls bekant med Mustangens FoxBody.Men likheten är slående, inte sant? Citera
Callahan April 14, 2015 Author Report April 14, 2015 Ja vissa likheter kan man ju se helt klart.Men Mussen är snyggare! Citera
1096 April 25, 2015 Report April 25, 2015 Fick äran att provköra denna idag och det var skoj att åka en tajt o go Hatchback igen.... blir sugen att skruva ihop min egen... Helt klart en go bil med många mil kvar att ge.... Bara å gratulera och välkomna en ny medlem ner i Foxträsket.... Citera
Callahan April 26, 2015 Author Report April 26, 2015 Jag får tacka för en trevlig em i ditt garage och för provturen av din rappa cabbe! Citera
Anders Lindström April 26, 2015 Report April 26, 2015 Grattis å välkommen hit, jättekul med en fox till i gänget! Citera
Callahan April 29, 2015 Author Report April 29, 2015 Tackar grabbar! Fick höra senast i natt "Kunde du inte köpt en riktig Mustang" Varför köpte du en sån kommer det sen.Efter ett par youtube klipp så fick den utlåtandet "inte så tokig ändå!" Citera
Bosse N April 29, 2015 Report April 29, 2015 Tackar grabbar! Fick höra senast i natt "Kunde du inte köpt en riktig Mustang" Varför köpte du en sån kommer det sen.Efter ett par youtube klipp så fick den utlåtandet "inte så tokig ändå!"I år har jag ägt min Mustang -65:a i 15 år och flera gånger har man fått höra (av "förståsigpåare") nedlåtande uttalanden om Ford öht. Häromdagen talade min grabb som äger en Impala -67 att en bekant till honom som förevisats ett foto på den bilen tyckte att färgen (guldmetallic) var så fruktansvärt ful. Enligt min mening så är det bara ren och skär avundsjuka för själva har de ingenting inte ens mellan öronen så som de uttrycker sig./Bosse N Citera
1096 April 30, 2015 Report April 30, 2015 Haha.... riktig Mustang.... De är ju för fan den sista riktiga Mustangen... Visst... 94-95 "five-oh" kan få hänga med också.... Ett par lagom preppade Foxar bör finnas i varje Mustang-fantasts garage... annars har man missat en stor epok i modellens historia. Citera
Callahan May 1, 2015 Author Report May 1, 2015 Har alltid varit svag för Fox´arna så mig rubbar dom inte i första taget.Och som jag sa till honom så köpte ju jag bilen till mig och ingen annan. Citera
Recommended Posts