April 13, 201510 yr comment_143947 Hej.Ang köp av ford mustang gt/csJag ska iväg och kolla på min första mustang nu på fredag.bilen är intagen via exclusive cars Stockholm helt ny.Någon som har erfarenhet av detta företag?Mustangen har endast rullat 800mil.Vad ska jag se upp med?Ska jag ta tag ut en Carfax rapport?Mycket vänliga hälsningar Widell.
April 14, 201510 yr comment_143974 Företaget startade för över 25 år sedan. De är framgångsrika, vilket förvånar mig. Man blir nonchalant bemött och de jag har talat med, har visat en oacceptabel okunskap. Dessutom är både bilar och reservdelar "svindyrt"
April 14, 201510 yr comment_143978 Har samma erfarenheter som Greven1. Fick hjälp med en EU konvertering. Dom monterade fel sidoblinkers och baklyktorna läckte vatten. Dom lyckades också montera fel sänkningsfjädrar...Trist och mycket nonchalant bemötande när felen påtalades.
April 14, 201510 yr comment_143979 Själv fattar jag inte att man köper av dom? Dom är ju verkligen svindyra!! Skickas från min iPhone via DX8
April 14, 201510 yr comment_143989 Själv fattar jag inte att man köper av dom? Dom är ju verkligen svindyra!! Skickas från min iPhone via DX8I Stockholm heter det prisledande inte dyrast.... Vet la du ;)
April 14, 201510 yr comment_143991 Ja, kanske blir "exklusivare" på det viset Skickas från min iPhone via DX8
April 14, 201510 yr comment_143994 Konstigt att ni får nedvärdera viss handlare??För ett tag sedan i detta forum så fick jag mycket obevält bemötande då jag utpekade en känd försäljare av fd. skrotade Mustanger...Vad är det för regler på detta forum????