Göran i Varberg June 10, 2015 Report Share June 10, 2015 Hallå, jag söker efter hö backspegelglas med "hållare", har bara tomt skal på högersidan.Nån som vet var man hittar en sådan? Mach 1 -69 är bilenSnart snart besiktningGöran Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
erkandersgard June 17, 2015 Report Share June 17, 2015 Köpte mina glas hos Wccc.Mycket snygga, men mät vilket glas du skall ha, för det finns några olika. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran i Varberg June 19, 2015 Author Report Share June 19, 2015 Tackar ska kolla där Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 June 21, 2015 Report Share June 21, 2015 Hej har nya spegelglas men inte hållaren bakom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew June 21, 2015 Report Share June 21, 2015 Har du både vänster och höger är jag intresserad har hållarna bakom.Ifall de är nya det vill säga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts