Jump to content

Mustang jacka


lignell

Recommended Posts

Det ringnde en snubbe och ville sälja en mustang jacka i skinn. Är det någon mer som har fått "erbjudandet".Jag nappade och ska få jackan skickad till mig utan köptvång. Undrar om det är seriöst?? :?:

Link to comment
Share on other sites

Jo, jag fick ett erbjudande i somras att köpa en mustangjacka i skinn. Jackan var snygg med ett stort broderat mustangemblem på ryggen. Tyvärr var den fodrad och att använda en fodrad skinnjacka mitt i sommaren när alla Mustangträffar anordnas lockade inte.

Det var inga problem att returnera jackan. De försökte då istället att sälja ölglas med något Mustangmärke eller inskription på.

Jag uppfattade som om det säljande företaget var mycket seriöst.

Mvh

Bosse

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte den för 5år sedan.

Helt OK och jag använder den som bruksjacka under höst/vår.

Har dock sett att dessa jackor finns med alla möjliga bilmärken så speciellt unik är den inte.

Ölglasen gick jag inte med på! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte en Mussejacka i våras. Firman verkar helt seriös och det har inte varit några problem.

Att den är fodrad gör ju som sagt att man kan använda den som höst & vårjacka. Ganska trevligt att bli påmind om sommarens äventyr när man går ut höstkylan. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ringde en snubbe till mig i dag med. Han ville sälja en jacka för 3000kr och av hans beskrivning och så så tog jag beslutet att få en sådan hemskickad. Är redan lite nyfiken på hur den ser ut och om den är något att betala för. Därför skulle det ju vara lite kul att redan nu få se lite va det är för jacka och så. Så har någon lust att ta lite kort på sin om någon tror sig ha en likadan så man redan nu får se om det är något värt att köpa . :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...