smen68 July 20, 2015 Report Share July 20, 2015 Hej,jag har haft loss huvudbromscylindern på min 68 fb med skivbromsar fram,jag har inte renoverat cylindern och jag trodde det skulle räcka med att fylla på bromsvätska och låta cylindern lufta sig själv om jag bara väntade med att montera rören tills det rann ut vätska,det fungerade på den lilla främre kammaren men inte på den bakre.Pedalen har inget motstånd och går rätt ner i mattan.Är det någon som har något tips på hur jag luftar cylindern Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NackaBosse July 21, 2015 Report Share July 21, 2015 Lycka till! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
smen68 July 21, 2015 Author Report Share July 21, 2015 Hej Bosse,tack för videon,det hela gick på en kvart.Nu måste jag bara lufta resten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts