Jump to content

Fyra månadert med Mustang :)


Quisten

Recommended Posts

Okej:)

Själv har jag konstaterat att jag har minst en dålig spindelled men tycker faktiskt det klapprar från bägge framhjulen. Måste ta mig tid att byta bärarmar. Hoppas det löser mitt problem. På köpet får man ju nya bussningar där fram också. Man vill ju att det ska vara styvt och tajt. Tycker ändå chassit känns rätt hårt, så dämparna och fjädrarna tänkte jag behålla tills vidare.

Link to comment
Share on other sites

Okej:)

Själv har jag konstaterat att jag har minst en dålig spindelled men tycker faktiskt det klapprar från bägge framhjulen. Måste ta mig tid att byta bärarmar. Hoppas det löser mitt problem. På köpet får man ju nya bussningar där fram också. Man vill ju att det ska vara styvt och tajt. Tycker ändå chassit känns rätt hårt, så dämparna och fjädrarna tänkte jag behålla tills vidare.

Jag funderar på att byta krängningshämmare o stötdämpare borde väl göra nån nytta oxå..??

Link to comment
Share on other sites

Det visar sig, att det icke räcker med i och urkoppling av bältet tre gånger enligt punkt sex, utan det krävs nio gånger. Nu är det tyst. Däremot plingar det i övrigt. Det är bara tyst angående bältet. NÅGON som vet, hur man får tyst på det övriga plingandet?

Qvisten irriterar sig över, att inte kunna ha dörrarna öppna för att lyssna på musik. Om Du sätter i nyckeln i tändningslåset och har rutorna nere och dörrarna stängda, slår inte radion av. Jag tror inte ljudet dämpas särskilt mycket med stängda dörrar och öppna fönster, mot att ha dörrarna öppna.

Link to comment
Share on other sites

Hoppas du aldrig kör för fort! Det är lag på att man ska hålla hastigheterna oxå! (It´s the Law)

Försöker vara noga med det ja, även om jag misslyckas ibland.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...