Lars Alfredsson December 20, 2015 Report December 20, 2015 Resenärer som flyger från Arlanda möts i dagarna av ett vackert inslaget muskelpaket. I terminal 5 står nämligen en gyllene Ford Mustang GT 5.0 V8:a – kanske perfekt inspiration för en julklapp i sista minuten? Guldbilen som väntar i ankomsthallen har under året varit på resa genom hela Europa. Fram till årskiftet kommer bilen att stå kvar på Arlanda, vilket innebär att om du vill ta dig en närmare titt gäller det att passa på. Efter nyår kommer den rulla vidare på nya äventyr. Visa hela artikel Citera
Patrik Sundblom December 20, 2015 Report December 20, 2015 Gick förbi den för några veckor sedan, faktiskt ganska läcker. Jag tror det är första gången i mitt liv jag har blivit sugen på att köpa en ny bil. I alla fall om man bortser från priset. Citera
AndréBc January 15, 2016 Report January 15, 2016 såg den ute vid bk och e4an här i ödeshög för typ 3månadersen då verkade den vara på väg ner till frankrike där jag följde upp den på nätet sen :) Citera
R Lenngren January 16, 2016 Report January 16, 2016 Jag såg den på Hedbergs (Ford Store) i Malmö nu torsdags, man har sett mycket i sina i dagar men denna syns ordentligt! Som en av ovanstående skriver, köpsuget finns där. Citera
BigBen March 14, 2016 Report March 14, 2016 Nu är väl guld inte direkt någon färg som dyker upp i huvudet när man tänker ny bil, men så här var det rätt lyckat. Citera
Recommended Posts