Jump to content

Extreme Mustang.


zealot

Recommended Posts

Discovery Channel's "Extreme Mustang: Back to the Track"

The Discovery Channel joined with Ford Racing Technology to give racing and automotive enthusiasts an inside look at the decisions and processes that are part of the Mustang competition development program. The resulting documentary, "Extreme Mustang: Back to the Track," gives an unprecedented look at this exciting racing program from its inception to the first track test.

Link to comment
Share on other sites

Tyvärr ingen aning.

Kollade däremot i tablån för discovery framöver.

Den 20:e November kl. 22.00 går programmet "Extrema bilar" Denna dag med undertiteln"Eleanor" det låter nått det!!

Är faktiskt mycket motor varje lördag på discovery från 20-00 brukar det handla om motor/bilar i allmänhet.

Bl.a. då Orange County Choppers som kan vara sevärt pga den galna familjen "a'la Ozbournes".

Det är väl ingen som missat den galne veterinären Mark Evanssom renoverar det mesta och även har byggt en AC-Cobra.

Hitills har jag sett honom renovera el. bygga Triumph, XJ9, Helikopter.

Nu bygger/renoverar han en Land Rover, härnäst blir det ett flygplan, sedan HD och även en Trike är på G.

När ger han sig på en Mustang?

Link to comment
Share on other sites

Mark Evanssoms bilbygge har varit väldigt intressanta att kolla på jag har sett när han byggde ac cobran och när han renoverade en jaguar E-type.

Men den här dokumentären om eleanor har jag längtat efter länge. Tack för att du skrev när den visas annars hade jag inte vetat att den skulle sändas. Nu gäller det bara att inte missa den.

Jag hoppas att det är den dokumentären som gick på TLC i USA där den heter Rad rides. Den handlar om uniqueperformance och deras bygge om GT500E (eleanor). Dom samarbetar med Carrol Shelby. Han lägger in bilarna dom bygger i shelby registret. Det är även dom som bygger GT350SR.

Så här skrev en av ägarna till unique performance på ett annat forum.

I want to let everyone know that Rides will be airing a 1 hour special on Unique Performance and the Shelby GT500E. There will be a few special guest including Steve Stanford and Chip Foose who we all owe this great enthusiasm we have for Eleanor. It will air on July 20th on TLC at 10 pm eastern time. You can visit www.rides.tv for more info. I am sure everyone would like to tune in and not miss this. A second show is currently being filmed with the Orange County Choppers. They are building an Eleanor theme bike. This will be a blast. Douglas

Hoppas att jag nu att det bara är den dokumentären discovery ska sända här i Sverige :D

mike

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...