NackaBosse April 14, 2016 Report April 14, 2016 Nu har mussen fått ny cab med glasruta hos LH Bil & Båtinredningar i Västberga. Förutom suffletten behövde även spiklisten, padsen och sidovajrarna bytas Hämtas i morgon. 4 Citera
NackaBosse April 15, 2016 Author Report April 15, 2016 Hämtade bilen idag. Ett riktigt proffsjobb med nya spiklister och pads. Drygt 13.000 kr inkl. moms. Smakar det så kostar det.......... Citera
JohanT5 April 16, 2016 Report April 16, 2016 Alltid trevligt med ny cab. Tycker inte 13000 är så blodigt. Du får ju en helt slät trasa utan veck. (Som är lätt att få när man gör det själv). Ser också att du valde glasbakruta. Det beställde jag också när jag lämnade in bilen 2011 men den som var med var till en Audi och det fanns ingen annan i Sverige just då, så det fick bli en i plast. Så jag är lite avundsjuk där. //Johan Citera
laxkungen April 17, 2016 Report April 17, 2016 Ser snyggt ut. Funderar på att göra samma med min 70:a. Tyckte priset lät mycket bra. Citera
NackaBosse April 17, 2016 Author Report April 17, 2016 Observera att själva suffletten med bakruta ingår inte i priset. Det materialet hade jag redan. Citera
Recommended Posts