Jump to content

kroma plast


429SCJ-R

Recommended Posts

Det finns en firma nere i Skåne som kromar plast,,,jag ska skicka dit några kolfiberstötfångare för kromning i vinter,,,,

bra resultat! finns visst några till som gör det i landet,,,

Link to comment
Share on other sites

Firman heter Speed Pro och är absolut inte hemlig tvärtom!

vad bör fyllas i profilen förutom det som redan finns där??

Link to comment
Share on other sites

Säkert en firma med kontoret i bakfickan.

Finns inte med i telefon katalogen ens.

Inte undra på isåfall att man vill hålla sig undan även här. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Säkert en firma med kontoret i bakfickan.

Finns inte med i telefon katalogen ens.

Inte undra på isåfall att man vill hålla sig undan även här. :wink:

Kan nog vara nåt åt det hållet...Om firman startade i samma vev som Persåker flyttade från Stockholm kan det vara så att den inte hunnit in i 2004 års katalog...*s*

Detta är sthlms nya speed shop för alla lata stockholmare som inte orkar åka längre sträckor för att handla .

Annons för firman har du i de senaste numren av Wheels och POwer.

Sedan i Augusti har vi arbetat för fullt med att fylla på hyllorna ta hem grejor och skylta upp butiken, göra hemsida(kommer inom kort)

Önskas rabatt för klubb får väl någon från klubben höra av sig och erbjuda något vi inte kan motstå...Camaroklubben har redan erbjudits bättre priser,,, men detta är inte något som har högsta prioritet just nu,,,vi håller på att arbeta upp kontakter med bla VISA spå vi kan ta kort,,,allt detta samtidigt som vi servar de kunder som redan hittat hit för fulla muggar,,,, kan inte låta bli att skönja en negativ ton dock,,har jag missförstått det då?

mvh

Link to comment
Share on other sites

Tilläggas kan att vi kommer nog inte att ha telefonnumret i katalogen som det känns just nu,,,,,,,,

Speed Pro

Vendelsövägen 45 136 44 haninge

tel.: 08- 777 44 11

url: www.speedpro.se (OBS! hemsidan kommer ej igång förräns 15/11)

vad mer önskas?

känns ifs som vi har kommit en bit OT här,,,denna tråd handlade mer om kroma plast vilket jag bidrog till ....allt annat som jag skrivit här understryks att är svar på förfrågan om oväsentligheter i ämnet

mvh

Link to comment
Share on other sites

En bra början på profilen är:

Från:

Hemsida:

Yrke/sysselsättning:

Intressen:

Tack för ideerna,,,jag försöker inte skriva ut så mkt dylikt då jag heslt vill hålla en låg och tillbakadragen profil...*noterar dock att du inte själv fyllt i de kategorierna* men vill du hareda på dem ska jag gladeligen besvara...

Just ask!

mvh

Link to comment
Share on other sites

Så va bra!

Du har missupfattat hela grejjen.

Det är väll du som ska erbjuda! :)

Tonen var inte menad att vara negativ.......Bara att få fram uppgifter

Det funka!

Tack så mycket

Link to comment
Share on other sites

Sådärja!

Nu är vi på gång, snart kanske vi får reda vem som i garderoben är...

Det är alltid roligt med folk som inser potentialen med BBF.

Ni har väl koll på vem som har vunnit Engine masters challenge i USA 2 år i rad och med vilket motorfabrikat.

http://www.popularhotrodding.com/enginemasters/

Men till dess vem i skåne är det som fixar "krom" på plast ?

Link to comment
Share on other sites

HA!! jag vet vem som vann enginemasters tävlingen ...För jag varhos han dagarna efter och fick med mig de första "NYA" superr cobra jet alutopparna som kommit itll europa...Jon Kaase!!

emn topen kille som verkligen vet vad han pysslar med....

Han är vår kontakt/leverantör på Ford motorsportsprylar i USA,,,imponernde kunnande!.....och imponerande toppar,,*s*

mvh

Link to comment
Share on other sites

Det var inte meningen att ta fokusen från tråden och köra detta sidospår. :oops:

Hoppas det löser sig med den kromade plasten.

Tack för ideerna,,,jag försöker inte skriva ut så mkt dylikt då jag heslt vill hålla en låg och tillbakadragen profil...*noterar dock att du inte själv fyllt i de kategorierna*

Absolut inget negativt menat med profilen, bara sunt förnuft. Inte i alla, men i de flesta fall finns det tyvärr

en anledning av negativ karaktär till att hålla så låg profil. Om man har ett företag så borde man vilja ha

en öppenhet och bra relation med kunderna? Nåväl, det är ju din ensak.

Till slut är det ju ändå jag som kund som får skylla mig själv om jag inte tar reda på vem jag gör affärer med.

Jag bor ju nästan granne med din nya Speed Shop, så det hade verkligen underlättat om jag kan gå dit

på ca 5 min. och handla prylarna man behöver.

Jag tror du har kollat på fel profil. Min profil har alltid varit ifylld.

Link to comment
Share on other sites

Tack för tipset HT 67.....

Vad gäller firman har vi ingen direkt anledning att ha en "hemlig" profil.

Du är jättevälkommen in och säga hej och berätta vad du behöver för saker,,,så hoppas jag vi kan hjälpa dig bättre än NÅGON annan,,,vårstyrka är Vår goda och snabba service, Det centrala läget och vårt gedigna kunnande....

Anledningen att jag själv vill hålla en låg profil är att skulle jag skriva ut adressen till en annan hemsida som jag sen tidigare (www.hoffmanracing.rules.it)skulle nån få för sig att man bara vill verka kaxig eller skryta för man råkar vara dum nog att samla på sig några bilar som man lagt FÖR mkt tid och pengar på....Har fått såna reaktioner förr....

men den nya hemsidan för firman kommer som jag tidigare skrivit vara i bruk from nästa vecka hoppas vi.....på adressen : www.speedpro.se

Är det nåt mer du undrar över får du gärna fråga så ska jag svara efter förmåga...men som jag sa tidigare har jag inte velat gå in och störa tråden med info rörande min person utan bara komma med råd kring det bilbyggande jag pysslat med i snart 25 års tid....

mvh

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...