aihonen November 17, 2004 Report November 17, 2004 det sitter en träbräda i skuffen mot baksätet ska den sitta där 65ht ser lite konstigt ut men fästjärnet är orginal färg Citera
Rambo November 18, 2004 Report November 18, 2004 Nej där ska sitta en "Divider panel" som är gjord i pressad papp.Kolla härhttp://store.cal-mustang.com/cm_able/showdetl.cfm?&DID=7&Product_ID=2791&CATID=19&CM_SA=0 Citera
mobcharge November 18, 2004 Report November 18, 2004 är det någon som vet var man hittar en sådan till en 69a coupe, samt har någottips på var man får tag på en mysig matta (i typ liknande material som golvmattan) att lägga i skuffen?vill fixa till mitt bagage utrymme men vill inte ha såndär ful rutig mustang matta.. slå mig inte Citera
Rambo November 18, 2004 Report November 18, 2004 Jag hittade denna på Dallas Mustanghttp://www.dallasmustang.com/index.mvc?Session_ID=1fd73764dc3de20bc6e62978e461e5da&p=10076 Citera
mobcharge November 18, 2004 Report November 18, 2004 TACK! varför ser man aldrig sådant själv.. blind Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 18, 2004 Report November 18, 2004 Hej.Numera så brukar man göra dessa pappskivor imassonit eller helst 1mm plåt. Anledning till att man gör en skydds plåt är atttanken sitter som den gör i 65-70 alltså direkti bagage golvet, inte så roligt om man får någoni baken på Mustangen. Alla vet ju hur bra bromsljusen syns på våra gamlavagnar. Det finns alltså egentligen inget som skyddar intill kupén om olyckan skulle vara framme. Detta är vad jag har hört dom tagit fram som försäkrings krav i vissa delstater i USA för att få bilen godkänd. Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 18, 2004 Report November 18, 2004 är det någon som vet var man hittar en sådan till en 69a coupe, samt har någottips på var man får tag på en mysig matta (i typ liknande material som golvmattan) att lägga i skuffen?vill fixa till mitt bagage utrymme men vill inte ha såndär ful rutig mustang matta.. slå mig inte Jag har själv åkt till Biltema och köpt matta med gummi-undersida, denna matta är egentligen till kombi bilar mengår lätt att klippa till, dessutom dämpar den en del. :wink: Citera
Recommended Posts